Czternaście lat po niepokojąco wątpliwym finale serii pojawił się główny rzut oka na nową zawartość Sopranos.
Główny zwiastun Wszyscy święci New Jersey, prequel serialu powszechnie uważanego za standard znanej telewizji cyfrowej, odkrywa młodego Tony’ego Soprano – granego przez Michaela, dziecko zmarłego Jamesa Gandolfiniego – wcielającego się w zarządcę stalowej hordy, na tle zamieszek na tle rasowym w Wszyscy święci New Jersey w 1967 roku.
Dyrektor ogląda film New Line Cinema i Warner Bros, częściowo dostarczony przez twórcę serialu Davida Chase i koordynowany przez Alana Taylora, odkrywa, że młodzieńczy Tony klapa w szkole (nie jest to zdziwienie dla jego matki, granej przez Verę Farmigę), ale prosperuje pod skrzydło jego ukochanego wujka, Dickie Moltisanti (Alessandro Nivola).
Film przedstawia młodego Tony’ego „przeżywającego dzieciństwo w prawdopodobnie najbardziej burzliwych czasach w zestawie doświadczeń Newark, zmieniającego się w mężczyznę, podobnie jak przeciwnicy wspinają się i rzucają wyzwanie wszechmocnej rodzinie grzeszników DiMeo nad niezaprzeczalnie rozdartym wyścigami miastem”, zgodnie z oficjalny zarys. „Nadrabia się stracony czas w zmieniających się okazjach, wujek, którego czci, Dickie Moltisanti, który walczy o dopilnowanie tych dwóch swoich zawodowych i indywidualnych obowiązków – i którego wpływ na jego wrażliwego siostrzeńca pomoże uczynić z nastolatka wszechmocnego przełożonego tłumu. później się dowiem.”
Zwiastun dodatkowo przedstawia obsadę, w tym Leslie Odom Jr z Hamilton, Jon Bernthal, Corey Stoll, Billy Magnussen, John Magaro, Michela De Rossi i gwiazda Goodfellas Ray Liotta.
Zgodnie ze strukturą Sopranos, zwiastun nawiązuje do zakresu okrucieństwa, od broni po ciosy, po to, co dokładnie wydaje się być piłą, podobnie jak presja rasowa wśród wysoce kontrastujących grup w Newark, gdzie tłum z 1967 r. zabił 26 osób i skrzywdził ponad 700 innych w ciągu czterech dni jako jeden ze 159 zamieszek na tle rasowym podczas napiętego amerykańskiego „Długiego, gorącego lata 1967”.
Pursue, który powiedział Deadline w lutym 2019 roku, że był „przeciwko filmowi pozornie na zawsze, wciąż jestem wyjątkowo zestresowany”, powiedział, że chciał zbadać dzieciństwo Tony’ego na tle rasowego napięcia, które wybuchło podczas jego własnego dzieciństwa w New Jersey. „W tym czasie mieszkałem na wsi w stanie New Jersey, a moja lepsza połowa pracowała w centrum Newark” – powiedział. „Byłem po prostu zaintrygowany całą rewoltą w Newark. Zacząłem zastanawiać się nad tymi okazjami i koordynować niewłaściwe postępowanie, a po prostu chciałem połączyć te dwa elementy”.
„Będzie przedstawiać, kiedy będzie to akceptowalne” – powiedział Chase. „Mafia była wtedy wyjątkowo wyczyszczona, jak się ubierała i co robiła. Te praktyki w serialu odbywały się tym swobodniej. Nie byli to wtedy ludzie, którzy nosili dresy”.
Michael Gandolfini, który miał 14 lat, gdy jego ojciec kopnął wiadro niewydolności sercowo-naczyniowej w 2013 roku podczas długiego wyjazdu do Rzymu, ujawnił niedawno Vanity Fair, że film jest „historią widzianą oczami Dickie Moltisanti, ojca Christophera. Wiemy, że Tony Soprano ma tę cudowną słabość i nieprzyjemny wygląd na zewnątrz, ale wyobraź sobie scenariusz, w którym odwracamy to na bok i patrzysz, jak innowacyjne, pewne siebie, miłe, dociekliwe dziecko zostaje przycięte i wprawione w to, kim musi być.
W oczekiwaniu na wejście w niesamowite buty swojego ojca, 22-letni artysta, który nigdy nie widział sceny z Sopranosami, obserwował każdą z sześciu pór roku w ciągu około półtora miesiąca i zwracał uwagę na godziny pracy ojca. rozmowy. „Miałem to ukryte zaufanie, że David [Chase] nie zamierza mnie projektować na wypadek, gdyby istniał choćby strzęp, że to nie zadziała” – ujawnił Vanity Fair.
Początkowo planowany na premierę kinową we wrześniu 2020 roku, odłożony na czas pandemii film pojawi się w amerykańskich kinach 1 października i będzie dostępny do streamowania w HBO Max przez 31 dni później. Należy potwierdzić datę w Wielkiej Brytanii.
Kolejni wielbiciele serialu HBO „Rodzina Soprano” nie mogą się doczekać, gdy Warner Bros. zadebiutował w głównym zwiastunie „Wszyscy święci New Jersey”. Akcja prequela nagrodzonego Emmy serialu „Święci” rozgrywa się w 1967 roku na tle zamieszek na tle rasowym w Newark. Film śledzi związek młodego Tony’ego Soprano (w prequelu Michaela Gandolfiniego, dziecka Jamesa Gandolfiniego) i jego wujka Dickie Moltisanti (Alessandro Nivola). Dickie jest ojcem Christophera Moltisanti, granego przez Michaela Imperioli w „Rodzinie Soprano”.
Przedstawienie Michaela Gandolfiniego w godnej uwagi pracy, którą rozsławił jego zmarły ojciec, przysporzyło „Wiele świętych z Newark” szumu w ciągu ostatniego roku. Na spotkaniu z Vanity Fair w zeszłym roku Gandolfini przedstawił „Świętych” jako „historię Tony’ego Soprano widzianą oczami Dickie Moltisanti, ojca Christophera”. Artysta dodał: „Tony Soprano, którego znamy, ma tę doskonałą słabość i nieprzyjemny wygląd na zewnątrz, ale wyobraź sobie scenariusz, w którym odwracamy to na bok i patrzysz, jak innowacyjne, pewne siebie, miłe, dociekliwe dziecko zostaje przycięte i ukształtowane w to, co on musi być.”
Chris Rock odrzucił „Para ofert”, aby dołączyć do „Rodziny Soprano” w obawie, że to zrujnuje
W obsadzie Gandolfini i Nivola dołączą Leslie Odom Jr., Jon Bernthal, Corey Stoll, Michael Gandolfini, Billy Magnussen, John Magaro, Michela De Rossi, Ray Liotta i Vera Farmiga. Film został skomponowany przez Davida Chase’a, twórcę „Rodziny Soprano”, który skomponował i koordynował scenę pilotażową i finał serialu, oraz koordynował Alan Taylor, weteran establishmentu, który koordynował dziewięć scen „Rodziny Soprano” i wygrał w 2007 roku Primetime Emmy Award za wybitną reżyserię za scenę szóstego sezonu „Kennedy i Heidi”.
Oficjalne podsumowanie filmu Warner Bros: czyta: „Młody Anthony Soprano przeżywa dzieciństwo w prawdopodobnie najbardziej burzliwych czasach w zestawie doświadczeń Newark, zamieniając się w człowieka, podobnie jak przeciwnicy przestępcy wspinają się i rzucają wyzwanie władzy wszechmocnej rodziny DiMeo niezaprzeczalnie rozdartym przez wyścigi miastem. W zmieniających się sytuacjach nabrał tempa wujek, którego kocha, Dickie Moltisanti, który walczy o dopilnowanie obu dwóm jego zawodowych i indywidualnych obowiązków – i którego wpływ na swojego naiwnego siostrzeńca pomoże uczynić nastolatka wszechmocny menedżer hordy, którego poznamy później: Tony Soprano.
„David Chase uważał mnie za naprawdę niesamowitą pracę”, powiedział w zeszłym roku Nivola magazynowi Rolling Stone o prequelu. „Z daleka kręcenie tego filmu było do tej pory najbardziej zdumiewającą rzeczą w moim zawodzie. To niewiarygodnie zniuansowana, złośliwa, sprytna, czarująca, denerwująca, etycznie zdezorientowana osoba, a granie w nią było prawdziwą błogością. To, co zrobił David było opowiedzenie historii Tony’ego Soprano przez osobę, która nie żyła przed serialem, i jest to szczególnie zdumiewająca metoda na to. Co więcej, ostatnia część filmu hordy z lat 60. to marzenie”.