Cruel Peter to włoska obrzydliwość z 2019 r. Zawiera film o nieznośnym dominującym palancie, który ginie w demonstracji zemsty, ale żyje w zaświatach. Został on również wydany jako Cruel Peter: The Boy and Mama. Koordynowane przez Christiana Bisceglię i Ascanio Malgariniego, Makinarium-Rai Cinema-Taadaaa Entertainment, znani aktorzy Angelica Alleruzzo, Antonio Alveario i Aran Bevan.
Jest Boże Narodzenie 1908 w Mesynie, jednej z najbardziej ekstrawaganckich dzielnic handlowych w basenie Morza Śródziemnego. Peter, trzynastoletni syn bogatej angielskiej rodziny, słynie z okrucieństwa wobec dzieci, stworzeń i robotników.
Pewnej nocy zostaje uwięziony i budzi się w podziemnej trumnie na gotyckim cmentarzu miasta, przykryty kontuarem za swoją twardość przez dzieciaka robotnika z zapisów jego mamy. W momencie, gdy niesamowite wstrząsy sejsmiczne spychają Mesynę na ziemię, Peter zostaje złapany, a jego miejsce pobytu jest zaniedbane. Aż sto lat po tym, jak angielski klasyk i jego mała dziewczynka pojawili się w mieście…
To trochę w liczbach, ale przyzwoita fabuła, ale intensywnie połączona z konsekwencją. Ozdoby są bardzo akceptowalne, nie niewiarygodne, ale raczej wśród rozmawiających i spacerujących psujących się ciał, skaczących na przegrody i diabły wyrażające swoją konsternację, że powinno spełnić pragnienie normalny fan obrzydliwości.
Zmarnowany powód, dla którego kilka przyzwoitych panik nie może uratować tej klapy filmu. Naprawdę bezradna kompozycja i przerażająca gra aktorska.
Niektóre przyjemne ustawienia i wizualizacje (dom, stary cmentarz, scena włoska) oraz szanowana kreacja sprawiają, że ten film jest w porządku – jeśli lubisz upiorny dom i diabelskie opowieści o duszach. Bezsilną stroną Okrutnego Piotra jest historia – w zasadzie twoja wspólna historia bez niesamowitych szoków.
Producenci dążyli do stanu umysłu nad alarmami o odbiciach i szybkimi zmianami, co jest przyjemną zmianą. Jednak bez przełomowych myśli, które tempo po prostu sugeruje, że możesz rozważyć, gdzie widziałeś to wcześniej. Ponadto regularnie poprawiany. Doskonały krajobraz a realna kinematografia może rzeczywiście zrobić niewiele. Co więcej, nawet przy lepszym niż oczekiwano CGI, nie są w stanie podnieść tego powyżej obserwowalnego, najlepszego scenariusza.
Boże Narodzenie 1908 w Mesynie we Włoszech. Peter Hoffman (Aran Bevan) to złośliwa kupka, nawet jak na 13-letnie normy. Jednakże, ponieważ koordynuje swoją złośliwość wobec stworzeń i robotników (dokładnie to samo dla jego ludzi), nic się z tym nie robi. Dopóki ktoś nie uderzy go w głowę i nie przykryje go żywcem. Jego doraźna komora grobowa jest owiana następującym wstrząsem sejsmicznym. W konsekwencji zaczyna się Okrutny Piotr.
Jest to thriller, zdajesz sobie sprawę, że Peter nie pozostanie zaniedbany ani ukryty. Dopilnują tego wodzowie Christian Bisceglia i Ascanio Malgarini, którzy niedawno dali nam The Haunting of Helena. Osierocony paleolog Norman Nash (Henry Douthwaite, Black Site, Soldier of War) zostaje wysłany, by zająć się jaskinią w Mesynie. Jego dorastająca dziewczynka Liz (Zoe Nochi) idzie z nim. Czy potrafiłbyś się domyślić, czyje ciało odsłoni Norman? Albo znowu, dlaczego wysiłki mające na celu skontaktowanie się z jej zmarłą matką dotrą do wszystkich rozważanych rzeczy?
Ufałam, że Okrutny Peter mógł być kiedyś czymś wyjątkowym. Zamiast tabliczki Ouija Liz stara się dotrzeć do swojej mamy kulą biskupa. To rodzaj skrzyżowania kuli klejnotów, tablicy Ouija i kuli dyskotekowej. Jest pozytywnie niezwykły i zapewnia przyjemny wygląd. W każdym razie wyniki są podobne.
Nienormalne dźwięki, mentalne tripy, tępe postacie poruszające się wieczorami, wszystko to widzieliśmy już wcześniej. Nieoczekiwane zmiany postaci. Problemy Normana obwiniające się o upadek lepszej połowy i brak słuchu jego dziewczyny. Niewyjaśnione zepsucie w miejscu ekshumacji. Każda z rzeczy, których oczekujemy od filmu takiego jak Okrutny Piotr.
Obecnie mogło to faktycznie angażować w wydarzenie, które było zasadniczo wystarczająco szybkie, aby powstrzymać tłumy przed uznaniem, jak wszystko jest naturalne. Jednak Cruel Peter zajmuje tyle czasu, ile potrzeba, aby historia się rozwinęła. Producenci filmowi dążyli do temperamentu nad alarmami chmielowymi i szybkimi zmianami, co jest przyjemną odmianą. Jednak bez przełomowych myśli, które to tempo po prostu sugeruje, że możesz zastanowić się, gdzie widziałeś to wcześniej. Ponadto często poprawiane.
Wspaniały pejzaż i mocna kinematografia potrafią rzeczywiście niewiele. Co więcej, nawet przy lepszym niż oczekiwano CGI, nie są w stanie podnieść tego powyżej obserwowalnego, najlepszego scenariusza. Mimo to ma przyzwoitą stronę. Cruel Peter jest dostępny do przesyłania strumieniowego przez Vertical Entertainment i Netflix w niektórych obszarach.