CDA-FILM – Nowości ze świata filmu

W momencie, gdy przypadkowo odkryłem obecność „Baby Jagi. Koszmar ciemnego lasu”, zmieszałem uczucia. Z jednej strony złapało mnie za oko, że ożywia go rosyjska legenda o wiedźmie Baby Jadze, z drugiej jednak spodziewałem się najbardziej okropnego z tego filmu. Jak widać, moje zainteresowanie uświadomieniem sobie, jak dostosowano fantazję, było znacznie większe, a wynik był zaskakująco dobry.

Egor jest małym młodzikiem, który radzi sobie z kilkoma stresorami w swoim codziennym życiu, podobnie jak niedobór jego matki, przeprowadzka z rodziną w inne miejsce, a teraz obecność kolejnej opiekunki, której nie ufa. Odkąd opiekunka pojawia się w domu, Egor zaczyna napotykać niewytłumaczalne rzeczy, szczególnie wokół niemowlęcia swojej matki. Osobliwe okazje zaczynają się pojawiać, aż pewnego dnia opiekunka i dziecko znikają nagle i całkowicie, co sprawia, że ​​Egor i jego towarzysze zaczynają ich szukać.

Baba-Jaga to rosyjska legenda, która jest uroczo wyjaśniona w początkowej scenie dla osób, które są jej zaciekawione. Szybko Baba Jaga jest czarownicą, która wykorzystuje je do czerpania korzyści z młodych ludzi, fantazja, która poruszyła wiele filmów o czarownicach, podobnie jak nowe „Czarownica” i „Nieszczęśnik”. Ma w szczególności kilka podobieństw, z ostatnim pozostałym, aczkolwiek „Nieszczęsny” stanowi lepszy pokaz z perspektywy okropności i upiększeń.

Przez cały czas pomysłowy styl, który proponują wodzowie Światosław Podgaevskiy („Panna młoda”) i Nathalia Hencker („Zaciemnienie”) pozostaje niezmieniony. Genialne dźwięki rządzą lub wypełniają jako akcent w wielu scenach, jednak świetna aranżacja ujęć pomaga w tym, że nie wyglądają głupio. Pozostała część specjalnych wizualizacji jest wykonywana i, co zaskakujące, CGI wygląda dobrze, które są wykorzystywane do prezentowania szczególnych cech z fantazji, takich jak wykorzystanie czerwonych strun.

Kolejnym kuszącym zdumieniem był sposób, w jaki zjadały alarmy skokowe, co całkowicie mnie zszokowało i muszę przyznać, że niektórzy z nich skoczyli. Częścią obowiązków związanych z udaniem się alarmów skokowych jest niesamowita praca szefa, aby wszystkie te sceny były przerażające, podobnie jak interesująca fabuła w treści Natalii Dubovaya, Iwana Kapitonowa i Światosława Podgaevskiego, mimo że jest w treści, gdzie ma kilka problemów. Fabuła jest intrygująca, jednak nieregularności w sposobie tworzenia opowieści, postaci i ich powiązań pozostawiają wiele do życzenia.

Spodziewałem się najbardziej okropnego po „Baba Jadze. Koszmar ciemnego lasu”, jednak moje zainteresowanie sprawiło, że go obejrzałem i powinienem to wypuścić, był to wspaniały szok. Z pewnością nie jest to najlepszy film o czarownicach ani najlepsza transformacja fantazji Baby Jagi, ale nie jest też straszna. Na poziomie twórczym jest szokujące, a składniki odrażające działają perfekcyjnie, jednak bezsilna fabuła i polepszenie powiązań postaci doprowadzają do skrajności.

Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
Baba Jaga. Koszmar ciemnego lasu
No links available
No downloads available

Related movies