O czym jest film? :: Olya (Angelina Strechina) i Artem (Daniil Muravyev-Izotov) jadąc z matką Tatianą (Violetta Davydovskaya) mają nieszczęście, ponieważ Tatiana niefortunnie kładzie nacisk na dwoje dzieci walczących o ustawienie siedzenia tyłem pojazd, powodując zderzenie pojazdu ze strumieniem z rusztowania. Pomimo tego, że w tym czasie na cieku wodnym odnotowano ekstremalnie niską temperaturę, Ola i Artem przeżywają wypadek, ale poprzedni nie dba o dzieciaka, który jest jej bratem progresji, ponieważ nienawidzi jego ojca, również swojego ojca progresu. . Igor (Valeriy Pankov) zabiera dzieci do szkoły mieszkalnej, która została niedawno otwarta w budynku, który przez dłuższy czas był niechcianym domem, sięgającym XIX wieku i przeszłości. Jest tam pedagogiem, a ponadto odpowiada za pomoc rządową dla dwojga młodych ludzi, zgodnie z wezwaniem kolejnego małżonka Tatiany. Dwór jest dość olbrzymi i odseparowany od reszty świata, a dodatkowo ma pewne regiony, w których podwładni są surowo wykluczeni z odwiedzin.
Podsumowując, co dzieje się z takimi okazjami? :: Tam Olya odrzuca ofertę przyznania bratu miejsca i postanawia zrobić to z Alisą (Anastasia Talyzina), oczekiwaną najbardziej skwierczącą młodą damą w szkole i Sonyą (Alyona Shvidenkova), młodą damą którzy ciągle jedli coś lub coś innego. Radzą sobie dobrze, z wyjątkiem Artema i pewnego dnia wyrusza w wieczorną wyprawę w zakazany rejon, podążając za postacią, która wydawała się jego matką. Jako Olya, Alisa, Sonya i dwaj młodzieńcy dodatkowo podążają za nim, gdyż prowadzą do zamkniętego wejścia. Kiedy je otwierają, Artem wbiega tam, w ślad za innymi, by wytropić nienormalną komnatę, w której znajdowały się rzeczy sprzed dwóch wieków, a ponadto elementy jakiejś pseudonauki. Przypominają sobie przestarzałe legendy o hrabinie Obolenskiej, czyli damie pikowej (Claudia Boczar), która mogłaby spełnić ich życzenie, a potem ją zabiła. Wszyscy decydują się na życzenie, ponieważ nie zaakceptowali legendy.
Co więcej, co dalej w tej historii o damie pikowej? :: Ale rzeczy nie są równoważne, kiedy już sobie tego życzą. Jeden z młodych mężczyzn, który poszedł z nimi tego dnia, Kirill (Vladislav Konoplyov) bez wątpienia odkrywa swoje pragnienie, wywołując w nim głębokie oszołomienie. Ukochana jego ojca zostaje bezlitośnie zabita, a po złożeniu zabójstwa ojciec wszystko kończy. Chciał, żeby minęła trudna śmierć, i się boi. Sonia była następną osobą, która zmierzy się z lękiem. A jednak Artem wymyśla, jak zobaczyć swoją matkę i jest zależny od postaci, którą odnajduje we wszystkich odbiciach, czy to na wodzie, czy w lustrze. Wkrótce dostaje nienormalną lalkę, którą miała zmarła dama. W momencie, gdy dublerowie spojrzeli w sieci na pierwszą historię za tą damą, zrozumieli, że była to ktoś, kto zabił dziewiętnaście dzieci, włóczęgów, których duchy również okazały się ważne dla domu – wymyślała dziwne, tajemnicze prace nad w tym pokuty młodocianych i została zabita przez robotników oskarżających ją o wiedźmę. Czy niebawem przyjdzie po nich wszystkich?
Dama pikowa: po drugiej stronie lustra :: Powietrze wykorzystywane przez film jest zdumiewające, a drugie po prostu może być na Crimson Peak, niesamowitej wystawie gotyckiej Guillermo del Toro – ta ma nawet bardziej ugruntowaną legendę za kulisami, z modelem Vlada Palownika i Elizabeth Bathory za kulisami. Do tego mamy tam lustrzany świat, a na zewnątrz straszny, który daje nam inny idealny klimat, mimo że istnieje przekonanie o motywacji z innych filmów, które dawniej dostarczały w różnych strukturach przy zarządzaniu komparatystyką. myśli lub dwie. Angelina Strechina jest idealnym dodatkiem do tego thrillera, najwyraźniej budując ją później na potencjalną królową krzyku. Ma to, czego potrzeba, by być kawałkiem o wiele więcej krwawych i krwawych filmów, a dzięki lepszemu angielskiemu nazewnictwu może się poprawić. Zamknięcie filmu pozostawia pole do kontynuacji później.
Łapy niedoskonałości: Należy zauważyć, że Dama pikowa: Po drugiej stronie lustra nie wykorzystuje swojego wspaniałego powietrza, aby uzyskać najlepszą potencjalną korzyść. Film mógłby zrobić znacznie więcej w takiej scenerii, ponieważ można było bardziej bać się czegoś bardzo podobnego. Jeśli zobaczysz to, co dzieje się w pobliżu i siłę legendy, możesz spodziewać się więcej. Dziecko też jest praktycznie niepokojące, a niektóre z nich mogą mieć związek z angielskimi imionami – są migawki alarmu, z którym jest ono związane, jednak nigdy nie dociera do poziomu The Prodigy ot Orphan, w każdym razie w stopniu przerażające dzieciaki są uwzględnione. Istnieją również podobieństwa do filmów takich jak Lustra i Kobieta w czerni, które od czasu do czasu potrafią dzwonić dzwonkiem. Reszta obsady mogłaby dodatkowo pomóc wyjątkowej pomocy, a także możemy zobaczyć, że historia nie jest opowiedziana w sposób, który pozwala przekroczyć przerażenie wewnątrz filmu, a dodatkowo mogłaby dodać więcej odrazów, które nie są barometryczne.
Jak to się kończy :: Dama pikowa: po drugiej stronie lustra to jeden z tych rosyjskich filmów, które można obejrzeć, aby przenieść się w ten klimat lub tajemnicę i odrazę, która jest bezpośrednio od drugiego, gdy dublerowie postawili stopę w prywatnej szkole osadzone w przestrzeni z dala od miast i miejskich społeczności. W dzisiejszych czasach jego wpływ może być zmniejszony dla osób po prostu przez zrozumienie, że brak połączenia jest najlepszą rzeczą, jaka może się zdarzyć podczas godziny wirusa koronowego. Praktycznie wszystkie plamy krwi i krwi mają teraz taką skłonność, a ludzie chcą być z fantomami, a nie z infekcją. W dzisiejszych czasach filmy z krwią i posoką zostały osłabione wszystkimi metodami. Znalazło to nawet odzwierciedlenie w reakcji na typowe filmy krwawe i krwawe, takie jak The Conjuring, Annabelle, The Nun i inne, które mogłyby być mądre, aby zebrać i docenić, gdyby wypisali się dawno temu. Dama pikowa: Po drugiej stronie lustra również daje to uczucie.