CDA-FILM – Nowości ze świata filmu

Zawodowi zabójcy zabijający jakiś niedopuszczalny cel wywołują gniew policji. Zawodowi zabójcy zabijający właściwy cel wywołują gniew tłumu. Drugi z tych frazesów pociąga za spust przy akcji z dwiema broniami, prochu strzelniczego Milkshake, gdy kat z prawie niespokojnym, cichym głosem Sam (Gillan) wpada w szereg niepokojów, gdy umieszcza kulę w czubku dziecka władcy stada Jima McAlestera (tragicznie niewykorzystana Ineson). Ubrana jak Carmen Sandiego, idąc na nabożeństwo pogrzebowe, robiła tylko to, o co poproszono ją przez swoich nadzorców, jednak McAlester nie jest typem mężczyzny, którego można ułagodzić z takich powodów, więc musi iść na lanie . Szokująco, kończy z bystrym i późnym zbłąkanym młodzieńcem (Coleman), aby udać się z jej ucieczką i własnymi problemami z wyrzeczeniem się macierzyństwa, po tym, jak została zwolniona przez strzelca za szeregowego Scarlet (Headey) 15 lat wcześniej w stylu lat 50. kawiarnia z aluminiową ścianą, która wypełnia się jako miejsce schronienia dla każdego rewolwerowca w grze.

„Satyra na gładką i modną aktywność” to różnica w stylu autora / naczelnego Navota Papushado, który w 2011 roku powalił niektórych ludzi na kolana pierwszym izraelskim thrillerem, Piekąca Wścieklizna, a następnie nadał przerażający, mózgowy zwrot obecnemu noirowi, czyniąc krzywdę dramatyzacja Big Bad Wolves. Oba były wspólnymi wysiłkami z Aharonem Keshalesem i pamiętając, że ich od dawna gwarantowana Dawno, dawno temu w Palestynie będzie nadal ciążyć, on i trzeci autor Palestyny, Ehud Lavski, napisali podstępną cześć Poliziotteschi, – brutalne i zaciekle nonszalanckie włoskie pokazy wykroczeń z lat 60. i wyreżyserowane z perspektywy miażdżących kości koreańskich dramatyzacji odwetu. Fajny bohater-kat, pozycje nędznych, grubych ludzi z zaczesanymi do tyłu włosami, pokoje pełne przyćmionych starszych ludzi, wkurzonych mężczyzn w nudnych garniturach, niesprawiedliwość, pociski, łamiące żebra i szczęki ciosy, do końca. Partytura Haima Franka Ilfmana z pewnością jest nawet przekazem najbardziej lubianego przez Poliziotteschi pisarza Franco Micalizziego, ale jest tam też bardziej zabawny element, celowo nawiązujący miejscami do jego satyry z tchórzostwa Trinity.

Wielki strzał Gillan łączy to wszystko w jedną całość, a styl walki opiera się na kreatywności, a nie na byciu najszybszym lub najbardziej ugruntowanym. Jej cyniczna irytacja okrywa serce z przebarwionego złota i sprawia, że ​​osoba, która skopiowała stronę lotu jej zmysłów wytrzymałościowych, szybko skłania się do punktu widzenia bitwy. Jednak istnieje skłonność, którą widzieliśmy wcześniej wszystkie inne rzeczy, w szczególności ostre parodie, takie jak Smokin’ Aces i, tym bardziej ostatnio, Hotel Artemis – lub, nawet jeszcze w filmach, John Wick-a-like Boba Odenkirka Nikt. Nie ma nic złego w tego rodzaju dużej, bezsensownej dywersyfikacji, jak podsumował Giamatti jako księgowy firmy: ma coś bardzo podobnego (choć bardziej kontrolowanego) poziomu zabawy, jaki miał w podobnie przesadnym Shoot Them Up.

Jednak ekscentryczny i autoreferencyjny świat strzelanin i chuliganów, gagów, jak nie przeklinanie dzieci, obfite zrzucanie igieł i progresja bardzo dobrze zaprojektowanych stałych fragmentów, powinien być znacznie większy, szczególnie gdy jest przekazywany z takim rozmachem. O ile Gillan, Headey i trzej bibliotekarze (Bassett, Gugino i Yeoh) z czasów ostatecznych strzelaniny stosują wizualną stylizację i brutalnie zapowiadany dyskurs, Zabójczy koktajl jest niezapomniany. Jak uczciwy koktajl mleczny, jest w porządku, gdy go przypalasz, ale są szanse, że nie przypomnisz sobie go po ostatnim łyku.

Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
Zabójczy koktajl
No links available
No downloads available

Related movies