W pierwszych 15 minutach anglojęzycznego debiutu specjalnego japońskiego producenta Sion Sono, dostajemy dziką kradzież, która kończy się źle, walkę samurajów, a Nicolas Cage związany i stojący radośnie i swobodnie w swoim ubraniu, czekając na misję.
Ten niesamowicie wciągający film mnie przywitał!
Czwarty dzień Sundance Film Festival przyniósł ukochanym aktywności coś naprawdę niesamowitego. W „Więźniach krainy duchów” Sion Sono występują zarówno surowe, jak i symboliczne zjawy, wybuch różnych klasyfikacji i stylów, który jest wciągający i kreatywny w każdej sekundzie.
Nicolas Cage gra włamywacza, który siedzi w więzieniu w „Samurai Town”, po tym, jak kradzież idzie fantastycznie.
Samurai Town ma intrygujący plan. Jej drogi są w stylu staroświeckiej Japonii, a samurajowie obserwują region. W więzieniu szeryf i jego agenci są przebrani za ranczerów i wszyscy mają sześciu strzelców jako broń boczną.
Niezrównany Bill Moseley tworzy kolejną bajeczną osobę jako „Gubernator”, nieogolony, dopasowany do białej czapki kowboja, noszący mężczyznę, który rządzi całym miastem Samurai.
Tak Sakaguchi gra głównego zawodowego zabójcę Gubernatora, Yasujiro. Sakaguchi wciela się w tę rolę z niezaprzeczalną stalową ciszą, która łączy w sobie rasowy klimat Toshiro Mifune i Charlesa Bronsona. Yasujiro to niebezpieczny człowiek pracujący dla niskiego życia. W każdym razie jest człowiekiem obdarzonym wiedzą. „Broń palna do pracy”, która w miarę możliwości wywiąże się ze swoich obowiązków, ale nie ze szkodą dla honoru.
Gubernator gwarantuje osobie Cage’a pełne uniewinnienie w przypadku, gdy skutecznie chroni on zaginioną wnuczkę gubernatora (Sofia Boutella, artystka, która wciąż wycina dla siebie niezwykłe powołanie).
Załącznik potwierdza i powinien przezwyciężyć odrażającą reprymendę, aby chronić wnuczkę. Połów? Gubernator umieszcza Cage’a w pełnym skórzanym kombinezonie z minimalnymi niebezpiecznymi gadżetami na ramionach, szyi i genitaliach.
W przypadku, gdy osoba Cage’a spróbuje zmusić kobietę, uciec z wnuczką lub nie skończy swojej pracy w ciągu pięciu dni, pomniejszone bomby eksplodują.
Choć brzmi to niebezpiecznie w pobliżu dzieła Johna Carpentera „Ucieczka z Nowego Jorku”, te subtelności są zwykłym szacunkiem i na tym kończą się podobieństwa. Film Sono ma większe i znacznie bardziej niekontrolowane ryby do podpiekania.
Poniżej znajduje się Cage (określany po prostu jako „Legend”), który prowadzi transformację przeciwko surowemu gubernatorowi i jego grupie samurajskich bohaterów.
Sono dostarcza obserwatorom instynktownych aranżacji aktywności z dużą ilością rozprysków krwi, aby zadowolić zarówno fanów Action, jak i Horror.
Są walki samurajów. wędrowne „fantomy” z katastrofy atomowej, gejsze i… Nicolas Cage.
Odkąd Cage całkowicie zrezygnował z wykonywania znaczącej pracy w standardowych filmach, jego wystawy wyszły poza tory i konsekwentnie jest to kręcenie zdjęć, czy dostaniemy świetną „Insane Cage” czy okropną „Insane Cage”.
W tym filmie dostajemy akceptowalnego szaleństwa artysty. Enclosure świetnie się bawi, ponieważ scenariusz dostarcza mu wystarczających wyjaśnień dotyczących jego aktorskiego popisu.
Chief Sono i Nic Cage to idealna, realistyczna grupa wolnomyślicieli. Obaj mężczyźni są popularni ze względu na pracę bez sieci i tutaj podnoszą swoje indywidualne zakłady na dzikich ludzi do poziomów galaktycznych.
To film, który naprawdę kwestionuje zgodne definicje. Są części do spaghetti westernów, filmów o samurajach, horrorów i, co zaskakujące, przygody „Dstraught Max”.
Film jest pełen oszałamiającej, dziwacznej kinematografii uprzejmości Sohei Tanikawy, a ścieżka dźwiękowa Josepha Trapanese wykorzystuje głośne bębny Kodo zmiksowane konsekwentnie z syntetycznymi liniami zmieszanymi z manierą Tangerine Dream.
Nic Cage cytujący „Hamleta” i walczący z samurajami Warriors w czapce futbolowej z mieczem zamiast dłoni, młode damy strzelające z pistoletów Gatlinga, mieszkańcy wpadają w melodię i walka samurajów przy „Czasie w butelce” Jima Croce’a. Przeczytałeś to dokładnie!
„Prisoners of the Ghostland” to ciekawy bufet, który wymyśla, jak wytropić swój własny styl. Sion Sono postanawia zaangażować się poprzez intrygujące łóżka wizualne, charakterystyczne postacie i ogromne minuty aktywności. Producent filmowy zwycięża niesamowicie.
Drugiego takiego filmu nie zobaczysz w tym roku.