CDA-FILM – Nowości ze świata filmu

W nieskończoność (2021)

VOD

null

 

OGLĄDAJ TUTAJ

W nieskończoność (2021) – cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj

Zmartwychwstanie… zmartwychwstanie… imigracja… cokolwiek zdecydujesz, aby to zaznaczyć, kopanie wiadra i powrót do życia było przekomarzane przez tysiąclecia. Dla niektórych to bzdury i bzdury. Dla innych nie jest to filozoficzny/surowy styl życia. Dla Heinricha Treadwaya (Dylan O’Brien; Amerykański zabójca) to rzeczywistość. Jest jednym ze zgromadzenia osób znanych jako Nieskończoność; jednostki, które są ponownie przebudzone, mogą jednak przypomnieć sobie całość swoich poprzednich egzystencji. Ci ludzie należą do niepożądanych i ostatnio są ścigani przez jednostki, które obawiają się ich siły. W świetle powieści D. Erica Maikranza z 2009 roku, The Reincarnationist Papers, szef Antoine Fuqua (Dzień szkolenia) kieruje główną obsadą przez złożoną i tu i ówdzie zagmatwaną fabułę.

Evan McCauley (Mark Wahlberg; Infiltracja) są tak uderzające, że przysięga, że ​​mogą być prawdziwe. Torturują go, ponieważ tak wielu z nich jest bardziej podobnych do złych snów niż do snów. Aby pomóc w utrzymaniu ich pod kontrolą, leczy się sam, gdy chaotycznie płynie przez życie. To znaczy, oczywiście, dopóki nie zostanie schwytany, przesłuchany o rzeczy, o których twierdzi, że nic nie myśli, a następnie uratowany przez inną osobę, której nigdy nie spotkał. Gdy Nora (Sophie Cookson; Kingsman: The Secret Service) wyjaśnia, kim i czym jest, Evan jest przekonany, że jest szalona.

W każdym razie, gdzieś gdzieś w sobie, wydział Evana Nora wyznaje mu jakąś formę… ale dlaczego? Nora i inne nieskończoności ufają, że Evan jest naprawdę wskrzeszonym Heinrichem i potrzebują, aby przypomniał sobie, gdzie ukrył przedmiot, który mógł oczyścić cały świat. Bathurst (Chiwetel Ejiofor; 12 Years A Slave/Rupert Friend; A Simple Favor) potrzebuje artykułu w kształcie koła, aby mógł usunąć wszystkich i wszystko, zgodnie z tymi liniami, idealnie usuwając Nieskończoność. W miarę jak Heinrich/Evan coraz więcej wspomina swoich przeszłych wcieleń, widzimy, kim był wcześniej, umiejętności, które opanował i ostatecznie obszar kręgu.

Nie wiem, kto w dziale kosmetycznym uznał, że i tak rozsądnie byłoby pokolorować włosy Wahlberga na ciemno, jak można by sobie wyobrazić, ponieważ wyjaśniam, że to nie jest mądra myśl. Wygląda okropnie i tak odwraca uwagę, że w końcu zauważyłem o tym, aby każdy mógł usłyszeć więcej niż raz podczas filmu. Co więcej, jeśli jego ciemne włosy miały jakieś znaczenie, nadal nie potrafię zrozumieć, co to jest. Pozostałe stroje/kosmetyki były w porządku, jeśli chodzi o rutynę.

Aby zmusić tę gafa, ozdoby są w każdym razie ładne, przy większym planie wydatków mogłyby zostać znacznie ulepszone. Fuqua, jeśli chodzi o niego, wymyśla, jak zebrać kilka przydatnych grup działań do filmu, jednak ciągle zastanawiam się, czy on również był osłabiony fabułą i planem wydatków i sprawił, że to się stało. Obsada składa się z kilku wspaniałych artystów, którzy już wcześniej grali sceny aktywności, co pomaga, ale nie może nadrobić części wad. W nieskończoność również odchodzi od pierwszego materiału źródłowego, więc osoby, które czytają powieść, zobaczą kilka krytycznych zmian w historii.

Choć film miał fascynujący powód, solidną obsadę i przygotowanego szefa, fabuła była trudna do naśladowania, co mnie mocno zdezorientowało. Jak głosi maksyma, przedawkowanie czegoś, co jest dobre… a W nieskończoność bez wątpienia przetrwa to przeznaczenie. Niezależnie od tego, czy scenarzyści Ian Shorr (Splinter) i Todd Stein (2:22) próbowali upchnąć tak dużą ilość niuansów z powieści do filmu, czy też musieli zmienić fabułę na tyle, by uczynić ją własną, jest tak dużo się dzieje, że film wydaje się być zagmatwany. Myślę, że każdy z elementów został przygotowany do niezwykłego filmu, jednak przypadkowo pomieszał się w interpretacji, więc okazało się, że wszystko jest w porządku.

W Nowym Jorku Evan McCauley ma niewielkie osiągnięcia w poszukiwaniu pracy ze względu na jego zestaw doświadczeń związanych z problemami ze zdrowiem emocjonalnym. Ma niesamowity zestaw umiejętności, które wydają się pojawiać nagle, w tym zdolność do tworzenia samurajskich ostrzy. Wytwarza ostrza i oferuje je sprzedawcom jako lekarstwa, których potrzebuje, aby zmniejszyć problemy z samopoczuciem emocjonalnym. Gdy układ się nie udaje, zostaje schwytany z mieczem. W policji odwiedza go Bathurst, który skłania Evana do przypominania sobie rzeczy pod groźbą użycia broni. Nora Brightman w tym momencie taranuje do pokoju badań krzyżowych w pojeździe i pomaga Evanowi uciec w szybkim pościgu. Wyjaśnia, że ​​jest jednym ze zgromadzenia osób zwanych Nieskończonymi, które mogą zostać wskrzeszone i przypomnieć sobie swoje poprzednie istnienia. Dzielą się one na dwa obozy – Wierzących, którzy starają się świetnie radzić sobie na planecie, oraz Nihilistów kierowanych przez Bathurst, którzy szukają zakończenia cyklu. Do tego stopnia Bathurst zaprojektował infekcję, która zniszczy całe naturalne życie na Ziemi – nie ma już w czym wskrzesić, to zakończy jego rzeczywistość. W swoim poprzednim życiu w Mexico City w 1985 roku, Evan, znany wówczas jako Heinrich Treadway, walczył z Bathurst i zabrał jajko, które mogłoby dostarczyć broń Bathursta. Wierzący obecnie przeprowadzają Evana przez eskalowany program, aby pomóc mu w przypomnieniu sobie jego poprzednich egzystencji jednocześnie, gdy Bathurst i intensywnie wyposażony, nieprzewidziany, przybywają, próbując odzyskać jajo.

W nieskończoność ma dziś miejsce o miażdżącej różnorodności – Action Movie. A może film o aktywności, który nie jest ważny dla ciągłego biznesu, jak filmy Szybcy i wściekli i zabrani. Film aktywności, który przychodzi bez skojarzenia z wcześniej ustaloną chronioną innowacją, jest obecnie daleki i niewiele do odkrycia. W 2010 roku wydaje się, że został zastąpiony przez film o bohaterach, chociaż wydaje się, że tylko kopnął w wiadro, ponieważ klasa jest intrygującą tajemnicą.

W nieskończoność ma niewątpliwie fascynujący powód – tajne stowarzyszenie składające się z jednostek, które walczą z konfliktem, zmartwychwstając w różnych życiach. Powodem tajemniczego konfliktu niesłychanie trwałych, film ewidentnie czerpie z Highlandera (1986) i jego fabuły wrogich frakcji nieśmiertelnych walczących na przestrzeni wieków. Wariant porównawczy był ostatnio prowadzony ze Starą Gwardią (2020).

Film jest adaptacją powieści D. Erika Maikarnza, byłego bramkarza klubu, felietonisty, moderatora radiowego i eseisty przewodnika turystycznego. Maikarnz niezależnie opublikował swoją książkę jako The Reincarnationist Papers (2009) i zaoferował nowatorski plan samorozwoju, polegający na publicznym wspieraniu swoich czytelników i oferowaniu 10% rozwoju każdemu, kto mógłby załatwić mu umowę z hollywoodzkim twórcą. A mimo to po tym wszystkim wydaje się, że całkiem sporo historii Maikarnza zostało odrzucone – nie ma Bathurst i, podobno z lektury zarysu książki, nie ma konfliktu między rywalizującymi ze sobą grupami na przestrzeni wieków. Maikranz później skomponował następcę noweli The Reincarnationist Papers: Origin Prequel (2020).

W pewnym momencie, gdy został zgłoszony z Chrisem Evansem w miejscu numer jeden, film zakończył się w posiadaniu Antoine’a Fuqua. Afroamerykańska Fuqua powstała w latach 90-tych dzięki postępowi teledysków, przede wszystkim z Coolio’s Gangsta’s Paradise (1990). Po raz pierwszy zagrał u steru z The Replacement Killers (1998) i zdobył przebój swoim trzecim filmem Training Day (2001). Od tego momentu zaczął koordynować Łzy Słońca (2003), Król Artur (2004), Strzelec (2007), Najlepszy Brooklyn (2009), Olympus Has Fallen (2013), Wyrównywacz (2014) i spin-off, Southpaw (2015) i Siedmiu wspaniałych (2016).

Odrodzenie to temat, który od czasu do czasu pojawiał się w filmach klasyfikacyjnych. To zwyczajnie pojawia się w filmach z Hongkongu i Tajlandii, krajów, w których zmartwychwstanie jest prawdziwym, surowym przekonaniem. W filmach o wampirach i mumiach przywrócone postacie nieustannie szukają wskrzeszenia swoich utraconych miłości. Lata pięćdziesiąte obfitowały w serię filmów o hipnotyzującym powrocie do poprzednich egzystencji po realizacji ewidentnie prawdziwego życia The Search for Bridey Murphy (1956). Zachodnie medycynie zawierały wszelkie pozory Reinkarnacji Petera Prouda (1975), Audrey Rose (1977) i Dead Again (1991), w których ludzie stają przed dowodem, że odrodzenie jest ważne w zaawansowanym świecie, kilka filmów o krwi i gore i kilka utworów, które poszły na dodatkowe trudne sposoby, takich jak Fluke (1995), Birth (2004), Dean Spanley (2008), a nawet melodyjka z On a Clear Day You Can See Forever (1970). Być może najbliższym, czego potrzebowaliśmy w przypadku W nieskończoność, byłby Assassin’s Creed (2016), który stanowił porównywalne centrum przeprowadzek i miał tajne porządki społeczne walczące na przestrzeni wieków o posiadanie antyków.

Miałem założenie, że W nieskończoność to film o wysokim pojęciu – być może coś, co mogło być wystarczająco ostre, aby wejść na pole Edge of Tomorrow Toma Cruise’a (2014). Realizacja tych pragnień zajęła mniej niż pięć minut. Zaczynają się od początkowej sceny aktywności, w której widzimy Dylana O’Briena prowadzącego ekstrawagancki pojazd w szybkim pościgu po drogach Mexico City, gdy jednocześnie zastanawia się, jak użyć zapalniczki, aby zamknąć kontuzję nogi, prowadzić pojazd cofa się przez zator w godzinach szczytu z dużą prędkością, a następnie zjeżdża z niekompletnego wiaduktu drogowego i spada na dźwig rozwojowy za pomocą ostrza.

Współczesne sceny nie są większe. Podstawowe współczesne sceny, w których Mark Wahlberg zajmuje stanowisko w brasserie, a następnie udaje się do sanktuarium leków, aby zdobyć swoje recepty i kończy się bitwą po tym, jak został oszukany przez maniakalnego Jacka Rotha, wydają się mniej podobne do scen emocjonalnych niż planowano z oczekiwaniem, że gwiazda Mark Wahlberg wydaje się być fajna. Wyglądają jak sceny zaciągania się, osadzone na rozkaz gwiazdy i wyraźnie napisane, aby pomóc w sposobie, w jaki jego osoba wydaje się być intensywnym wojownikiem, strażnikiem uczciwości i kogoś, kto mówi wprost i nie ma bzdur.

Istnieje wiele prawdopodobnie intrygujących prac nad światem w odniesieniu do tej historii – poprzednie wcielenia, konflikt między rywalizującymi grupami na przestrzeni wieków, Łupieżca próbujący zakończyć swoją wieczną obecność za pomocą broni Armagedonu. Podsumowując, Antoine Fuqua i Mark Wahlberg wydają się być skutecznie bezstronni w badaniu każdego z nich. Nieskończoność rzeczywiście jawi się jako wróg filmu naukowego, którego samotną, prawdziwą raison d’etre jest tworzenie postępu aktywnych, dużych działań wydawniczych.

Te grupy działań stają się coraz bardziej śmieszne w miarę trwania filmu. O tym, gdzie ścigamy się z pojazdem, który odbywa się w komendzie policji z SUV-em przedzierającym się przez przegrody w salach przesłuchań, a pojazdy szukające się nawzajem w pokojach załogi i w holach cel więziennych, usiądziesz z powrotem, zastanawiając się dokładnie, jak całkowicie absurdalny jest ten film. Nie jest to nawet film, który pod każdym względem nie podejmuje najmniejszej próby pretensjonalnego spojrzenia na siebie.

Pozostała część filmu to pościgi samochodowe, strzelaniny, wybuchy, aktywność helikoptera, akrobacje w powietrzu i tym podobne. Możesz pozytywnie docenić weryfikowalną specjalistyczną umiejętność, która sprawiła, że ​​wszystko wydaje się wspaniałe na ekranie. Podobnie jednocześnie, podobnie do kulminacyjnej sukcesji, w której Mark Wahlberg zeskakuje z przepaści na krążowniku na skrzydło samolotu i podciąga się, używając miecza przebitego w skrzydle, idziesz „Naprawdę łaskawy?” i stworzona wiarygodność, biorąc pod uwagę wszystkie rzeczy,

Idea zmartwychwstania pasowała do różnych historii przez długi czas i nie jest to nic innego jak zakręcenie science fiction w najnowszym filmie Antoine’a Fuqua, W nieskończoność. Kiedyś spodziewano się, że zeszłego lata pojawi się w salach koncertowych, film z udziałem Marka Wahlberga, który zależy od The Reincarnationist Papers D. Erica Maikranza, pojawia się dzisiaj na Paramount+, co czyni go najbardziej znanym artystycznym przedstawieniem dekoracji do tej pory. punkt. Bezsprzecznie W nieskończoność ma gwiazdorską zdolność do rozpalania intryg i jest to wciągająca przejażdżka z przekonującym pomysłem. Jednocześnie ściska się ciężarem budowania własnej rzeczywistości i doświadcza niesamowitego braku desperacji. Między gwiazdami a aktywnością, W nieskończoność ma wiele elementów wspierających jego działanie, ale ogólny przedmiot faktycznie pozostawia jedną potrzebę.

Przez całe życie Evan McCauley (Wahlberg) był dręczony przez nienormalne sny i sny, których nie może przedstawić. Był zdeterminowany, aby w młodym wieku zachorować na schizofrenię, jednak w tej historii jest znacznie więcej. Evan wkrótce dowiaduje się, że jest znany jako „Nieskończony”, osoba obdarzona błogosławieństwem odrodzenia. Evan kopał w wiadro i był wielokrotnie odnawiany, co oznacza, że ​​wszystkie jego marzenia są, prawdę mówiąc, autentyczne. On, wraz z kilkoma innymi, ma za zadanie chronić ludzkość przed Nihilistami lub Nieskończonościami, którzy zostali zakłopotani swoimi nieograniczonymi narodzinami. Główny Nihilist, Bathurst (Chiwetel Ejiofor) planuje całkowicie zniszczyć Ziemię za pomocą MacGuffina znanego jako Jajko, jednak jedyną osobą, która zdaje sobie sprawę z jej rzeczywistego obszaru, jest Evan – a nawet lepiej, jego poprzednie ja, Heinrich Treadway (Dylan O’Brien). .

Odrodzenie to fascynujący temat, a jako powód tajemniczego skojarzenia w filmie science fiction, jest uroczo przekonujący. Obserwatorzy mają błogosławieństwo, że mogą szybko ujrzeć poprzednie wcielenia Evana, a kierownik Conrad Buff IV naprawdę ciężko pracuje, przecinając te przeszłe przebłyski i teraźniejszość, nadając wycieczce Evana prawdziwie kłopotliwe wrażenie. Niezależnie od tego, W nieskończoność nie jest zbytnio zainteresowany przeszłością Evana, jego ostatnim życiem, Treadwayem. To hańba, że ​​scenarzysta Ian Shorr (rozwijający historię Todda Steina) stara się nie przywiązywać większej wagi do poprzednich egzystencji, zwłaszcza, że ​​​​wskazuje się, że kilka postaci ma głębokie relacje. Jest to szczególnie oczywiste w odniesieniu do Evana i Bathursta, dwóch pod każdym względem niekończących się mężczyzn o nieskończenie różnych perspektywach.

W ten sposób W nieskończoność porzuca entuzjastyczne falowanie. Jako ruch aktywności, to się udaje. Fuqua z pewnością zdaje sobie sprawę, jak zorganizować rysowanie w stałych fragmentach, niezależnie od tego, czy jest to pościg za pojazdem, który w rzeczywistości zaczyna się w siedzibie policji, czy też jedna legenda pozostaje przeciwko ograniczającej grupie uderzeniowej, która go przyćmiewa. W nieskończoność to wciągająca przejażdżka, ale brak głębi z postaciami i folklorem powstrzymuje tłum od zbytniego wkładania środków w misje legend. Jakkolwiek kwestionuje się los całego świata, w procedurach panuje anormalny brak powagi. Aktywność jest ekscytująca, ale nie do końca tak, jak w jednym z nich podkreśla się, czy Evan i jego partnerzy rzeczywiście będą chcieli trzymać Jajo z dala od rąk Bathurst. W nieskończoność raczej wydaje się, że Fuqua nie mogła zagłębić się w materiał, który nie jest niczym innym jak filmem aktywności. Oczywiście nie jest to coś strasznego, jeśli potrzebujesz wciągającej kolejki górskiej science fiction. W każdym razie, gdyby trzeba było zagłębić się w wprowadzony pomysł, W nieskończoność mija się z celem.

Kierowca Wahlberg dobrze radzi sobie z oszołomieniem Evana, w tym momencie zobowiązaniem do rozsądku. Jeśli istnieje wrażenie, że Evan przyzwyczaił się do prawdy o tym, że jest Nieskończonym, zaskakująco szybko, jest to bardziej kwestia treści niż cokolwiek związanego z prezentacją Wahlberga. Z zapałem pogrąża się w działaniu i wyprowadza ze wszystkich to, co najlepsze, jeśli chodzi o rozwój charakteru. Jako krytyczny Bathurst, Ejiofor warczy i wścieknie przedziera się przez przerażający obraz i zastanawia się, jak nadać niższemu życiu dodatkowe warstwy głębi. Na przeciwległym wykończeniu linii znajduje się Nora Sophie Cookson. Absolwent Kingsmana nie ma wiele do zrobienia w przeszłości, co sprawia, że ​​wizerunek Nory wydaje się nieudaną szansą. MVP W nieskończoność mógłby być prawdopodobnie Jasonem Mantzoukasem jako kartą atutową znaną jako Rzemieślnik; wnosi do filmu komediowy pizazz i odciska się na scenie z osobą spóźnioną.

W nieskończoność to kolejny film, który pomija teatry i prezentacje na Paramount+ i jest to hańba, że nie zobaczymy go na dużym ekranie. Niezależnie od tego, oznacza to również, że nie jest to kolejny tłum, który prawdopodobnie nie zostałby zachęcony do poszukiwania go tylko na mocy gwiazd Wahlberga. Dla tych, którzy szukają ciekawej historii science fiction o dużej aktywności, W nieskończoność będzie posiadał wszystkie niezbędne cechy. Niemniej jednak dla tych, którzy planują pójść nieco głębiej, nie do końca się to spełni. W każdym razie od czasu do czasu każdy z wymagań to świetna folia popcornowa, która wypełni późną wiosenną noc. Nieskończony może to zrobić.

Release year

Quality