Eseista / szef Carlos V. Gutierrez nie ułatwia sobie życia dzięki ustawieniu „Uwięzione”, który dzieje się w magazynie w środku nocy. Nie jest Davidem Fincherem, ale raczej wybiera „Pokój Szału” – lekki powód, po gorączkowym wysiłku kobiety, by utrzymać się przy życiu, gdy przestępcy wchodzą do budynku, aby zebrać tajemniczą fortunę. To małe dzieło zajmujące się ograniczoną przestrzenią i obsadą, i można by pomyśleć, że takie innowacyjne ograniczenia skłoniłyby Gutierreza do podjęcia przyzwoitej próby zrobienia filmu tak zadyszanego, jak można się było naprawdę spodziewać, uderzając widzów z nieskażonym oczekiwaniem jako słabo wymyślone pojęcia przekształcają się w martwe ciała w całym filmie. „Uwięzione” nie pojawia się z takim stopniem inspiracji, zamiast tego wybiera wygodną drogę do brutalności, z banalnymi dyskusjami, a nie rundami wytrzymałości, dominującymi podczas oglądania.
W Pensylwanii Maggie (Mena Suvari) jest matką, która próbuje sobie poradzić podczas pracy w magazynie ze swoim szefem Lee (Bruno Bichir). Jest rodzicem Tarina (Jasper po polsku), nieposłusznej nastolatki i utknęła w ryzykownym budynku mieszkalnym, zalegając z umową najmu. Maggie ma kłopoty, a mimo to stara się uczciwie postępować zgodnie z rygorystyczną strategią „nie płać, nie możesz pozostać” w biurze, ostatnio wyrzucając Harrisa (Costas Mandylor) i jego dobytek. Uwięziona w trudnej sytuacji finansowej Maggie dokonuje dziwnego objawienia w miejscu pracy, dowiadując się, że Lee zabiera gotówkę po namyśle, aby przechowywać nielegalne rzeczy, w tym paczkę kamieni szlachetnych ostatnio zabranych z pobliskiego sklepu z klejnotami. Nadchodzą, aby odzyskać produkty, przestępcy Mel (Jeff Fahey) i Ross (Manny Perez), którzy nie boją się zabić kogokolwiek próbującego powstrzymać ich przed odebraniem drogocennych kamieni, zanim długo zagrażają życiu Maggie, ponieważ są zmuszeni szukać brakująca fortuna.
Gutierrez stara się pójść nieco głębiej z Maggie, próbując przekazać jej obecną sytuację nędzy, ponieważ ledwo radzi sobie z pracą w magazynie. Jest zmagającą się z problemami matką Tarina, nastolatki, która uwielbia „pochwę” iw zasadzie odrzuca wszystko, co robi jej mama, reagując na presję rodzica, biorąc wszystko właściwie. Kiedyś na obrazie był tata i małżonek, ale obecnie przebywa w więzieniu, zostawiając Maggie, by przekazała rodzinę, wywołując ogromne napięcie w ogólnie spalonej kobiecie, która, jak dowiadujemy się z początkowych zdjęć elementu , doświadcza klaustrofobii, zaniepokojony, wchodząc do jednej z dodatkowych szaf. Pismo dodatkowo wprowadza skazańców, którzy wymyślają, jak wydostać się ze sklepu z klejnotami z drogocennymi kamieniami, ale decydują się zabić więźnia przed ucieczką, dowodząc swojej bezduszności i, być może, nieumyślnie, nieudolności.
„Uwięzione” może prawdopodobnie przekazać jakiś złowieszczy interes z ujawnieniem przez Maggie przestępczych ćwiczeń Lee, chowania do kieszeni stosów pieniędzy podczas radzenia sobie z ukrytymi światami. Znajduje pieniądze i pozostaje kuszona, by je wziąć, rozwiązując część swoich problemów, jednak pisanie bada jej wysiłki, aby pozostać uczciwym po przetrwaniu kilku fiasków od samego początku jej życia. Maggie jest generalnie do pewnego stopnia dziwna, dając Suvari coś do pracy, ponieważ postać jest bez wysiłku obezwładniona kłótniami i niepokojącymi okolicznościami, a ona marudzi, z materiałem unikającym konwencjonalnej męstwa ekranowego, aby przedstawić niewolnika najemnego jako frajera, co daje „Zablokowany W „jakiejś dziwnej energii. Złoczyńcy są bardziej konwencjonalni i szokująco bardzo gadatliwi, a większa część filmu zawierała ich dyskusje, niebezpieczeństwa i reakcje na pościg za drogimi kamieniami wokół magazynów. Założenia dotyczące niesamowitego przyspieszenia ryzyka w końcu rozmazują się, gdy obraz przechodzi w tryb kompozycji z nieciekawymi postaciami.
„Uwięzione” próbuje wprawić coś w ruch, angażując Tarina w pościg. W środku filmu dochodzi do interakcji z policjantem, który może wywierać szalenie pożądaną presję, byle tylko zostać zrujnowanym przez nieuzasadnioną brutalność. Elementy szoku można zobaczyć z kosmosu, a żywioł wywołuje niepokojącą energię seksualnego prześladowcy, a umiarkowanie starsi mężczyźni chętnie tęsknią za Tarinem. Czas z bełkotem to czas z dala od zapału, którego żałośnie brakuje temu obrazowi, utrzymując spokój na znacznych odcinkach przedsięwzięcia. Gutierrez pozwala na zawalenie się, gdy powinno się zbliżać, aby utrzymać Maggie w niebezpieczeństwie, gdy zarządza ograniczonymi przestrzeniami i wrednymi mężczyznami z bronią palną. Zamiast tego, „Uwięzione” wymaga długiej metody do rozczarowania, ponieważ top dog nie jest w stanie nakręcić dzikiego filmu klasy B z kompetentnymi składnikami.