CDA-FILM – Nowości ze świata filmu

Od czasu do czasu widzimy, jak powszechnie chwalony artysta estradowy przechodzi od aktorstwa do koordynowania. Najdalszym wydaniem tego klubu jest Maggie Gyllenhaal ze swoim wprowadzeniem do filmu Utracona córka, w świetle powieści Eleny Ferrante o podobnej nazwie. Z elegancką obsadą podkreślającą wszelkie pozory Olivii Coleman, Jessie Buckley i Dakoty Johnson, ta zorientowana na rodzinę dramatyzacja natychmiast pojawiła się na radarze wszystkich wchodzących w obwód obchodów 2021 r., A ostateczny wynik pokazuje właściwie dlaczego.

Fabuła opowiada o Leda (Coleman), nauczycielce po czterdziestce, która wybiera się na letnią wycieczkę performerską na małą wyspę w Grecji. Po opracowaniu codziennego harmonogramu, składającego się z kilku godzin spędzonych nad brzegiem morza, Leda zaczyna czuć się komfortowo z miejscową ludnością i wczasowiczami, co skłania ją do szczególnego postrzegania młodej matki, Niny (Johnson). Po wielu napiętych okazjach, wycieczka wspomnień z przeszłości sprawia, że ​​Leda decyduje się na znacznie bardziej pobieżne wybory.

Jako bohater, Leda ma solidne poczucie dualizmu, ponieważ Coleman gra ją w teraźniejszości, podczas gdy Buckley gra ją w progresji retrospekcji do jej dni jako młodszej matki z dwiema córkami. Film Gyllenhaala zmaga się z poczuciem bycia uwięzionym wcześniej i angażowania godnego nagany świadomego w teraźniejszości jako burzliwego rezultatu. Relacja szybko zmienia się z opowieści, która wydaje się być standardowa, w przypominającą ją dramatyzację.

Już z samego tytułu jasno wynika, że ​​głównym tematem będzie macierzyństwo, ale nie jest to badane dokładnie w macierzyński sposób, który jest normalny. Utracona córka bezlitośnie opowiada o niszczycielskiej odpowiedzialności, jaką rodzi posiadanie dzieci. W dzisiejszych czasach zwykle spekuluje się, że wszystkie kobiety są przeznaczone do bycia matkami, wynika to z myśli o konwencjonalnych pracach związanych z orientacją seksualną. W destrukcyjny, ale ożywczy sposób opis Gyllenhaala pozwala tłumowi oddzielić się od tego pomysłu i kontemplować, czy są kobiety, które lamentują nad przejściem do macierzyństwa.

Niektórzy lamentują, że główną demonstracją filmu jest rozciągnięta kompozycja bez prawdziwej wiedzy o tym, dokąd może zmierzać fabuła. Mimo to, kiedy odkryje swoją muzykalność, praktycznie niejako uzależnia. Im więcej odkrywa się w odniesieniu do Ledy, tym bardziej staje się zadziwiająca i tym większe jest zainteresowanie badaniem jej przeszłości. Aranżacje retrospekcji są niewątpliwie najbardziej przekonującą częścią filmu, zarówno zewnętrznie, jak i tematycznie. Liczne sceny rozgrywające się w teraźniejszości mogą czasami wydawać się wyczyszczone, gdy przeszłość jest ciepła i zachęcająca. Niezależnie od tego, czy jest to celowe, nie robi na nikim wrażenia.

Jessie Buckley całkowicie przyciąga uwagę wszystkich swoją wybredną prezentacją i nic dziwnego, że Olivia Coleman jest tak samo przekonująca jak zwykle. Poproszenie dwóch zupełnie różnych artystów, aby zagrali samotną osobę, to zadanie, które rzadko udaje się świetnie, ale Buckley i Coleman zastanawiają się, jak stworzyć konsekwentnie silną osobowość. Tragicznie, Nina Dakoty Johnson jest przygnębiająco popierana. Podczas badania z silną osobą, jaką jest Leda, Nina czuje się raczej jak dwumiara po pomyśle. Niemniej jednak Johnson podejmuje dzielny wysiłek z tym, co otrzymuje i zastanawia się, jak przekazać naprawdę naładowany szczyt, gdy wszystko zostanie w końcu odkryte. Paul Mescal z tyłu swojej prosperity z Normalnymi Ludźmi również zmaga się z naprawdę niesmaczną pracą.

Przez wszystko Utracona córka jest próbką entuzjazmu Maggie Gyllenhaal jako producenta filmowego i stanowi mocny początek jej absolutnie pierwszego elementu. Podczas gdy historia jest porywająca i często podaje artykuły redakcyjne na tematy zbyt nie-nie, aby nawet rozważyć zbadanie jej przez tak niezłomną obsadę, kilka części filmu się rozbija i pali w stopniu, w jakim idzie komponowanie. Ta dramatyzacja będzie dość destrukcyjna, jednak warto obejrzeć, aby kształtować swój własny punkt widzenia i tylko dla wystaw Jessie Buckley i Olivii Coleman.

Utracona córka
Utracona córka
No links available
No downloads available

Related movies