Niezwykle rzadko można zobaczyć jakikolwiek portret poruszającego się postu w znanych mediach, który nie zawiera również muzyki house, mężczyzn rzucających rachunki i trochę światła neonowego. Wszystko, od Hustlerów do Starz’s (w rzeczywistości wspaniałej) P-Valley widziało aktywność rekreacyjną szybu w tym równoważnym wspaniałym świetle, więc jest poważnym zaskoczeniem, że nie ma żadnej z tych rzeczy w Strip Down, Rise Up, która obecnie rozlewa się na Netflix.
Daleko od mężczyzn rzucających gotówkę, prawie nie ma mężczyzn w tym nieco przesadnym i zbyt obszernym komponencie narracyjnym, który naprawdę podąża za kilkoma tuzinami kobiet, wszystkich podopiecznych wychowawczyni VIP, Sheili Kelley, poprzez ich znajomość z tobą podstawowe zajęcia. W każdym razie panie też są nietypowe, lub jeśli nic więcej, jest ich dużo, co jest istotne w tym punkcie. Zajęcia Sheili nie są przeznaczone dla modelu striptizera, ale raczej dla kobiet, wszystko jest równe, rozmiary, podstawy, perspektywy i społeczeństwa; Wszystkim łączy poziom obrażeń i kontuzji, z którymi chwalenie się na wysokich obcasach na scenie z pewnością pomoże. Poza tym wydaje się, że to pozytywnie.
Nie byłeś w stanie powiedzieć, czy to poruszanie się trzonu wyraźnie, czy zasadniczo, demonstracja kobiet zbierających się i silnie dzielących nerwy i kontuzje, które wykonują swoją pracę, ale nie sądzę, że ma to znaczenie. W każdym razie poruszenie jest w każdym razie częściowo alegorią, emblematycznym przedstawieniem odpychania się od niepewności, akceptacji seksualności i leczenia ran. Oczekuje się, że sama Ohayon w żadnym wypadku nie jest zbyt chętna do rozróżniania między przeprowadzaniem postu a leczeniem grupowym, ani rozróżniania linii, od której się zaczyna, i różnych zamknięć, jeśli taka linia istnieje. Twoje ciało, twoja walka ma ton i energię powiadomienia i nie stara się oferować żadnych wad ani przeciwnych punktów widzenia.
Może to być problem dla kilku, ale nie dla mnie. Nacisk kładziony na kobiety i ich problemy, praktycznie wszystkie ze względu na płeć lub narzucone im przez mężczyzn, co nie jest niezwykłe, pomaga w stworzeniu porównywalnego środowiska w badaniu ankietowym, jak można by sobie wyobrazić w pokoju w tym momencie. Jedynym minusem jest to, że jest zbyt wiele kobiet z intrygującymi historiami i nie ma nawet wystarczającej okazji, aby je wszystkie rozładować. Gdy tylko ocalały z lekceważonego specjalisty olimpijskiego Larry’ego Nassera wyróżnił się, odrzucił ją na trapez Cirque du Soleil. artysta. Komponent zyskałby na mniejszym podstawowym interesie.
W każdym razie fakt jest jasny, a generalnie życzliwa wiadomość jest trudna do zniesienia. Tam, gdzie to naprawdę ma znaczenie, Ohayon zdaje sobie sprawę, że odtworzenie sprawiedliwego uwzględnienia klas w samym kręceniu filmu jest najbardziej szczere. To przestrzeń, w której każdy może odważnie działać naturalnie. Moglibyśmy generalnie wykorzystać kilka z większej ich ilości.