W momencie, gdy słyszysz, że w filmie występuje trzech zdobywców Oscara, regularnie zbierałoby to podwyższone dochody w filmie, prawdopodobnie potwierdzoną energię do tego, co ten rodzaj zdolności może stworzyć. Dodajmy do tego szefa / autora, którego filmografia obejmuje wybrany najlepszy film i zwycięzcę dla najlepszej aktorki, a bez wątpienia należałoby to do najbardziej przewidywanych filmów dowolnego sezonu honorowego.
Szokująco, The Little Things autorstwa autora / szefa Johna Lee Hancocka (The Blind Side), z udziałem zdobywców Oscara, Denzela Washingtona, Ramiego Maleka i Jareda Leto, nie spełnia zdolności z nią związanych, jednak zmniejsza wszelkie podobieństwo do prawdziwych zaszczytów, będąc prawdopodobnie najbardziej banalnymi, dziwacznymi i ponurymi działaniami pomocniczymi w opowiadaniu późnej pamięci, z frustrującymi wystawami do koordynowania.
Utworzenie klasy i nastawienie The Little Things nie trwa długo, ponieważ widzimy, jak śliczna, młoda dama jedzie samotnie ciemną, opuszczoną autostradą i jest wątpliwie poszukiwana. To totalny klimat Zodiaku, ponieważ ukryte bardziej osobliwe wyprowadzają ją z ulicy i przygotowuje się do jej zabicia, jednak na szczęście może uciec i zostaje uratowana przez przejeżdżającą ciężarówkę. Kawałek młodemu, zarozumiałemu, supergwiazdemu śledczemu policyjnemu (czy jest jakiś inny rodzaj), Jimowi Baxterowi, granemu przez Maleka, udzielając sesji pytań i odpowiedzi na temat sprawy, obiecując, że zdobędzie naśladowcę, którego uznają za chronicznego kata. Tuning jest siwowłosy i wyraźnie beznadziejny, skromny delegat szeryfa społeczności, Joe Deacon, w pobliżu, aby zdobyć jakiś dowód na sprawę, którą się zajmuje. Sprawa Baxtera interesuje Deacona i postanawia odłożyć na bok trochę wycieczki, aby pozostać w pobliżu i pracować nad tym. W każdym razie, oczywiście, są zawiłości, ponieważ Baxter jest bardzo regionalny, a Deacon najwyraźniej pracował w Los Angeles, a ponadto ma mroczną przeszłość w biurze, coś, co każdy, kogo spotyka, odkrywa jakąś arbitralną metodę sugerowania. Rozumiemy, dręczy go przeszła sprawa, z której zawsze nie był w stanie zrezygnować, i myśli, że gdyby mógł po prostu zamknąć tę sprawę, wymaże to jego diabły.
Konfiguracja powinna brzmieć naturalnie, ponieważ jest to podstawowa fabuła praktycznie każdego filmu lub programu telewizyjnego policyjnego śledczego / chronicznego kata, jaki kiedykolwiek powstał. Wrzuć pomieszaną parę agentów, którzy nie dbają o siebie nawzajem, przerażające domniemanie, które lubi obrażać policję, i całkiem młode ofiary kobiet i trafiłeś w kryminalne bingo. Jest DNA każdego filmu i programu telewizyjnego o policjantach, które jest tu posypane w jakimś miejscu, w tym Se7en, LA Classified i True Detective, ale The Little Things nie może wnieść nic nowego do stanu, więc kończy się jako stworzona mieszanka innych filmów, ufając tłumowi, nie zauważy ani nie przejmuje się jego brakiem kreatywności.
W każdym razie istniała okazja, aby zabrać tłum na korzystną wycieczkę, gdyby nie szansa, że całkiem niedawno dała im wystarczająco czarującą historię i postacie, w które musieliby zainwestować energię. Niestety, te postacie są jednowymiarowe i pozbawione charakteru, a kiedy podejrzany o chroniczny kat, grany przez Jareda Leto, pojawia się na scenie, film zmienia się w absurdalną grę w oczekiwanie (w rzeczywistości jest scena Waszyngtonu podążającego za Leto ustawiony na „I Will Follow Him” Peggy March), załadowany trywialnymi przekierowaniami, głupimi dyskursami i zataczaniem pełnego koła w grupie tak bezsensownej i oszałamiającej, że nie zdajesz sobie sprawy, czy chichotać, czy udawać rozdrażnienie. W każdym razie sprawia, że potrzebujesz ostatnich dwóch godzin wstecz.
Tym, co naprawdę pozwala filmowi na dół, są wystawy, które we wszystkich przypadkach znajdują się daleko poniżej ukrytej zdolności tych artystów. Washington po prostu wydaje się być zmęczony grając postać, którą grał wcześniej sto razy. Powstanie filmu powinno być nieprawdopodobnym połączeniem między Joe i Jimem, krytycznym weteranem gliniarzy i młodym, pełnym nadziei wschodzącym człowiekiem, jednak ich nauka nigdy się nie żeluje, ponieważ zarówno Waszyngton, jak i Malek są w swoich własnych wszechświatach, działając w swoim własne kieszenie powietrzne. Podczas gdy Waszyngton lunatykuje, Malek idzie do drugiego niezwykłego, przesadzając na każdym kroku, przekazując kwestie z nadmiernie przesadzonym akcentowaniem lub nieprzychylnym szemraniem. Trudno nie wyobrazić sobie podobnej prezentacji w nadchodzącym No Time to Die, w którym gra złoczyńcę Bonda.
Tak czy inaczej, niezależnie od tego, jak przesadny jest Malek, to entuzjasta gryzienia krajobrazów Jared Leto, który spełnia swoją nową pozycję dla żywych i efektownych kreskówek i ostatecznie zwycięża w aktorskich loteriach, granicząc z obozem ze swoim prowokującym, łagodnym- wychowana, okropna osoba bezwładna, która jest znacznie bardziej irytująca niż intrygująca. Zaskakująco straszniejsze niż w każdym razie, uważając, że złoczyńca zostanie uwięziony w filmie takim jak ten, w żadnym wypadku nie jest świadomy szansy, że w ogóle to zrobił. Kiedy pojawia się ogromne wykrzywienie (i używam tego terminu swobodnie), naprawdę śmiałem się niekontrolowanie.
Ostatecznie The Little Things jest zaskakującą ilustracją zagubienia zdolności i przydatnym przykładem dla każdego, kto myśli, że zrobienie czegoś w rodzaju filmu jest proste lub że wykwalifikowani artyści czasami nie mogą się zgubić. Zalicz ten jeden z najlepszych celów, które przyniosą niezupełnie niebiańskie rezultaty i idź dalej. Właściwie nie ma tu dużego zainteresowania.