Poza podejrzeniem (2019) – cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj
Poza podejrzeniem (2019) to amerykański schładzacz kręgosłupa z 2019 roku o żonatym specjaliście FBI, który angażuje się w oburzenie młodej damy. Później zamienia się w jego gwiazdorskiego świadka, aż okazja prowadzi do zabójstwa. Koordynowany przez Phillipa Noyce’a (Dead Calm) na podstawie scenariusza skomponowanego przez Chrisa Gerolmo, na podstawie oryginalnej książki Joe Sharkeya, słynnych aktorów Emilii Clarke, Jacka Hustona, Sophie Lowe i Johnny’ego Knoxville’a. „Niektórzy będą mieli trudności z brakiem osądu filmu dla Putnama z Hustona, który pozwolił na etyczne odrodzenie, które nie jest wiarygodne przy prawdziwych okazjach. Inni, spodziewając się złożoności na poziomie Finchera lub gęstych podnieceń The Girl On The Train, mogą podobnie być rozczarowanym stopniowym procesem odkręcania historii Smitha w filmie. To z pewnością nie jest zawrotna łamigłówka ”. Imperium
„Tempo sugeruje, że fabuła nie skwierczy do takiego stopnia, jak gulasz, a tylko podstawowe czynniki umysłowe są badane. Odkrycie śmierci na początku filmu służy podkreśleniu spokojnego tempa, podczas gdy lektor umieszcza głos Susan na pierwszym planie , pozostaje na powierzchni od jej codziennej rutyny, jakiej doświadczyła ”. Oko na film „Treści Chrisa Gerolmo sprawiają, że Susan spada w stronę fiksacji na poziomie Fatal Attraction – niezależnie od tego, czy Noyce (The Giver, Salt) ma nadmiar smaku, by uczynić to filmem nadużywania, gdy uczucia stają się szorstkie. Pomimo faktu, że technologia docenia wystawy i wspiera wystawy ( szczególnie Knoxville) są bez winy, Suspicion nie przywołuje tego miejsca tak wpływowego, jak część innych prowincjonalnych dramatów opartych na lekach… „The Hollywood Reporter
„Intonacja Emilii Clarke, choć wadliwa, nadal oczywiście odnosi się do jakiejś godnej uwagi pracy z jej strony – pomimo tego, że spodziewam się, że jej powołanie sprawiło, że dość dobrze zapoznała się z kłopotami językowymi i akcentem pracy. Na szczególną uwagę zasługuje wystawa Johnny’ego Knoxville’a, która jest szokująco niepozorny dla człowieka, który powołał się jako po prostu ekspert, Jackass. ” Podglądy rodziców
„… To nie jest nudne, spełniające chwytliwe, spoilery-szczere oszacowanie funkcji jego przesłanki„ Zajęła się źródłem morderstw ”. W każdym razie nigdy tak naprawdę nie obejmuje żadnego z nich, nie tylko w świetle faktu, że pomimo inicjatywy Clarke’a , niewiele jest łączącej tkanki charakteru między Susan, która straciła życie, a Susan, znużoną światem narratorką własnego upadku ”. Poza podejrzeniem to relacja jednej osoby – policjanta z FBI, który zmienił się w wyjątkowego, gdy jego nark stał się niesamowicie niesamowity – opowiedziana jako opowieść o innej osobie, samej narkomanie.
Tworzy chaotyczną dramaturgię, która nigdy do końca nie dostaje się pod stół i wydaje się oszukiwać wszystkich włącznie – autentyczne osoby, których ta historia jest, artystów grających w nie, nawet szefa Philipa Noyce’a, który po ekscytujących przejażdżkach, takich jak Patriot Games i Spokojne amerykańskie i proceduralne programy dla ludzi, takie jak Rabbit-Proof Fence, mogłyby, można by pomyśleć, przejść przez coś takiego. Jednak przeszkadza mu scenariusz Chrisa Gerolmo i Joe Sharkeya, który sam w sobie jest utrudniony, spekuluję, przez rozkaz z góry – mamy Emilię Clarke: stwórz ją o niej, abyśmy mogli usidlić fanów Gry o Tron. Jeśli chodzi o fabułę, Clarke gra Susan Smith, zdzirowatą aptekarkę uliczną w miasteczku bez koni, która oddzieliła się od swojego znaczącego innego (Johnny Knoxville), ale mieszka z nim (w ten sposób większa pomoc rządu), z niegodziwym przestępcą dla rodzeństwa, i gościa, którego kochanek Joe-Bea (Karl Glusman) może być potrzebnym oszustem w pobliżu.
W ten naturalny świat zwykłych zwiastunów wkracza nowy policjant z FBI wokół Marka Putnama (Jack Huston), człowieka w pośpiechu, ze wspaniałą młodą małżonką Kathy (Sophie Lowe). Mark i Kathy mają długoterminowy zamiar zrobienia posypki, usprawnienia pracy w większym, lepszym mieście, aby mogli zarządzać kosztami niemowlęcia numer dwa i przyzwoitym miejscem do życia. Nie zdradzając wielu z fabuły, sprawy nie układają się zgodnie z planem, gdy nieubłaganie wątpliwa Susan staje się kluczowym obserwatorem wykroczenia, a Mark zaczyna płacić jej gotówkę, aby nie myślała o towarze. Poza tym lubi ją, a ona jego. Nadruk najwyraźniej przegapił przypomnienie o tym, że nie robisz czegoś przyjemnego i dochodowego, oprócz tego, że nie masz burgera, gdy jesteś poza domem, biorąc pod uwagę fakt, że masz stek w domu. Opowieść o kubełku śluzu (Susan) będącej po prostu brudną piłką nie jest zbyt niezwykłą historią; opowieść o sprowadzeniu wzorca etyczności do poziomu środkowego jest znacznie ulepszona – jednak ten film musi ujawnić jej historię, a nie jego.
Na szczycie tego błędu klasyfikacyjnego jest ten stary demon zwany nauką. Wśród Huston i Clarke nie ma żadnego, nawet najdrobniejszego śladu ciepła, co powoduje, że różne sytuacje Marka i Susan próbują unikać nawzajem dżinsów, a potem flopują po prostu więcej scen, które musisz znieść, aż wielki kawałek przyleci. Znacząca inna Kathy Imprint jest jednym z najlepszych utworów, ze względu na sprytną kompozycję Gerolmo i Sharkeya, a także grę Sophie Lowe, jako schludną żonę, która przypomina tę torebkę aktywistki plemiennych kobiet, prawdopodobnie odkrywając, jak solidna jest w poważnych tarapatach. Różni artyści – Knoxville, Glusman, Brian Lee Franklin jako grubas z sąsiedztwa, Austin Hébert jako towarzysz Marka, Thora Birch jako jej prostoduszna siostra stylistki, wszyscy są niedostatecznie wykorzystywani, choć są ważnymi miniaturami życia dotkniętego załamaniem podstawowego wykończenia gospodarki USA. Wyborcy Trumpa. Pod koniec dnia pojawia się jakość. Nie ma żadnego efektu, jeśli całość po prostu nie działa, a Poza podejrzeniem po prostu nie działa.
Pikeville w stanie Kentucky nie jest w zasadzie centrum metropolitalnym, które rośnie z energią. Senne miasto w Appalachach, dwa podstawowe rodzaje dochodów to usługi pogrzebowe i okazje na leki. Susan Smith (Emilia Clarke) jest zaręczona z tym ostatnim. Mieszka ze swoim byłym Cashem (Johnny Knoxville), który przynosi wystarczającą ilość gotówki, sprzedając kokainę, trawkę i Percocet, aby utrzymać ją i jej dzieci w przyczepie. Tak czy inaczej, kiedy specjalista FBI Mark Putnam (Jack Huston) pojawia się w pobliżu, aby zbadać postęp włamań do banków, Susan jest oczarowana. Pomimo faktu, że Putnam ma małżonka (Sophie Lowe) i dzieci, Susan jest zdeterminowana, aby go mieć. Nie będzie to proste: najlepszym sposobem, aby się do niego zbliżyć, jest przemienienie w świadka, a pisanie to niebezpieczna sprawa… jednak ma swoje zalety. Myślę, że powinienem zacząć od ustalenia sposobu, w jaki ten film zależy od prawdziwej historii Susan Smith. Osoby zaznajomione z historią (lub mające pięć minut na przeczytanie przysadzistego artykułu w Wikipedii na ten temat) wiedzą, że ta historia nie ma szczególnie wesołego zakończenia, ale wynika to z podsumowania fabuły. Niestety, weryfikowalne zrozumienie jest podstawą moich problemów z tym filmem, więc jeśli zamierzasz to obejrzeć i nie potrzebujesz spoilerów, zatrzymaj się tutaj.
Dla tych z was, którzy się dokładnie przyglądają, ten film kończy się zabójstwem Susan z powodu Putnama. Chociaż film pokazuje, jak przejmuje odpowiedzialność za swoje wykroczenia, prawda jest bardziej mętna. Dostany jako „osoba z najwyższej półki” Putnam zbombardował test na wariografie i doszedł do wniosku, że pomoc egzaminatorom będzie dla niego największą zaletą. Rzeczywistość nie opisuje go jako tak ewidentnie moralnego w jego złym postępowaniu, jak to stworzenie. Poza tym film zaleca, aby jego ukochana osoba próbowała powstrzymać go przed przyznaniem się. Odkrywam to głęboko niepokojące, że producenci filmowi zdecydowali się zaatakować tę bezradną kobietę, prawdziwą osobę, która w tym momencie nie żyje, by krzyczeć w swojej własnej obronie.
Jeśli nie spekulujesz skutecznie, Poza podejrzeniem z pewnością nie jest przyzwoitą decyzją dla młodszych tłumów. Fabuła koncentruje się na problemie z dwoma czasami, z brutalnym złym postępowaniem i potężnymi lekami stosowanymi przez cały czas. Znacznie bardziej doświadczone tłumy mogą nie zauważyć, że jest to szczególnie akceptowalne. Z drugiej strony, jakość wykonania jest lepsza niż się obawiałem, biorąc pod uwagę klasę. Artykulacja Emilii Clarke, choć wadliwa, nadal wyraźnie odnosi się do jakiejś wyjątkowej pracy z jej strony – pomimo faktu, że spodziewam się, że jej zawód pozwolił jej w pewnym stopniu zapoznać się z wyzwaniami języka i pracy z akcentami. Na szczególną uwagę zasługuje prezentacja Johnny’ego Knoxville’a, która jest szokująco dyskretna dla człowieka, który powołał się na eksperta Jackassa. Niezależnie od tego, jak wygląda życie, nie sądzę, że jest to ani specjalnie przekierowująca rozrywka, ani pouczający, prawdziwy film. Zasadniczo nie mam zielonego pojęcia, dla kogo ten film został stworzony, ale bez wątpienia nie dla mnie.