CDA-FILM – Nowości ze świata filmu

Powrót Bena to jedna część godnego pochwały śledztwa w sprawie skutków przyzwyczajenia na daną osobę i jej rodzinę oraz jedna część splątanego agregatu chłodniczego z pół kręgosłupa, który osłabia siłę pozostałej części filmu. Ten audyt będzie zawierał pewne ograniczone spoilery, aby skonfigurować kolejną demonstrację filmu i wyjaśnić, dlaczego ten fragment konta – i, podobnie, ogólnie, tworzenie – nie działa (lub prawdopodobnie nie działa tak, jak mógł).

Kryzys narkotykowy pozwolił zaznajomić się z przymusem, którego wcześniej nie było, a uważność ta przeniknęła do filmów. Dwa prominentne filmy na koniec roku poruszały ten temat i chociaż oba filmy (ten i Beautiful Boy) mają swoje problemy, zwracają uwagę na ten problem i unikają maksym i czystych, kumbaya zakończeń. Sytuacja badana przez Powrót Bena zaczyna się jednak dobitnie, gdy autor / szef Peter Hedges niechętnie pozostaje mocno osadzony w twardych, zwyczajnych rytmach rodzinnego programu, traci światło i linie na absurdzie, pędząc ku wątpliwemu szczytowi.

Film jest określony do dnia poprzedzającego Boże Narodzenie. Ben Burns (Lucas Hedges), dwudziestokilkuletni narkoman, wraca do domu na te specjalne sezony, opuszczając biuro, w którym był na odwyku. Pomimo tego, że najwyraźniej jest tam tylko przez krótki czas, jego mama, Holly (Julia Roberts), podkreśla, że ​​wyzwala, ale myśli o niejasnym układzie, który pozwoli mu pozostać w domu przez 24 godziny. Jej lepsza połowa, Neal (Courtney B. Vance), jest wprost nieufna co do istoty Bena, wspominając katastrofalną przeszłość Bożego Narodzenia, kiedy wszystko potoczyło się kiepsko w jakikolwiek sposób.

Peter Hedges czuje tajemnicę otaczającą Bena, który stara się wywrzeć wielki wpływ, przynajmniej w pierwszej połowie filmu. To zagadka, a my zbieramy tylko fragmenty jego przeszłości. Jedno jest jasne, niech tak się stanie: jego fiksacja doprowadziła go do zrobienia kilku zdumiewających rzeczy, w których wciąż jest dużo nieufności. Jako obserwator nie jesteśmy pewni, czy jest naprawdę pokorny i szczery co do swojego powrotu do zdrowia, czy też jest to wszystko ważne dla oszusta, aby zdobyć gotówkę / środki uspokajające / cokolwiek od swojej rodziny. Sporadyczne, pełne winy uśmiechy supportów, konsekwentnie ukrywane z dala od różnych postaci, dają nam powód do kwestionowania poświęcenia Bena, ale rzadko jesteśmy tego pewni. To działa na korzyść filmu.

Powrót Bena traci równowagę w drugiej połowie, kiedy pogoń za zaginionym psem (który znika z domu podczas włamania i mógł zostać zabrany przez jednego z partnerów zarządzających lekami Bena) nabiera charakteru chłodnicy pół-kręgosłupa. Celowo wyewoluowany realizm pierwszej demonstracji oferuje podejście do fałszywej wymiany zdań między Benem i Holly oraz ulepszenia fabuły, które nadwyrężają łatwowierność. Odnosi się wrażenie, że Peter Hedges ustalił, że pewien stopień „aktywności” jest niezbędny na wypadek, gdyby film stał się zbyt nudny i kontemplacyjny. Izolując Bena i Holly od reszty rodziny, niech tak się stanie, wiele fascynujących powiązań – na przykład ta między Benem i jego siostrą Ivy (Kathryn Newton) odchodzi na dalszy plan. Duża część dyskusji między Holly i Benem wydaje się być wynikiem rozwoju autora, a nie tego, co matka i dziecko mogą sobie w tej sytuacji powiedzieć.

Jakiekolwiek niedociągnięcia mogą być oczywiste w Powrót Bena, aktorstwo nie jest wśród nich. Fences otrzymuje realną, pogodną wystawę od swojego dziecka, Lucasa (mimo że konsolidując to z pracą w Manchesterze by the Sea i Boy Erased, istnieje ryzyko, że zostanie zaszufladkowany). Julia Roberts, która spokojnie zmieniła się w „matczyną” część swojego powołania, wykazuje wszystkie cechy przypadkowego agenta wzmacniającego siłę. Zdecydowanej pomocy udzielają Courtney B. Vance i Kathryn Newton, które bardzo ciężko pracują ze zderzającymi się uczuciami młodej damy z liceum, która kocha i nienawidzi swoich bardziej ugruntowanych krewnych.

Powrót Bena jest świadomy problemów związanych z kompulsją i nie lekceważy problemu z rekonwalescencją ani niepokoju odczuwanego przez zbyt podekscytowanych krewnych w ich próbach „pomocy” danej osobie. Niestety, dodając niewygodne elementy do relacji, w końcu zmniejsza to centralną ludzką historię i sprawia, że ​​obserwator opuszcza film niezadowolony – nie ze sposobu, w jaki historia się kończy, ale raczej ze sposobu, w jaki pojawia się na końcu.

Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
Powrót Bena
No links available
No downloads available

Related movies