Reżyserka telewizyjna Lotte (Yolanthe Cabau) od dłuższego czasu marzyła o swojej romantycznej opowieści; propozycja flashmobu, fantazyjny ślub, wszystko do końca. Spotyka się z Alexem (Juvat Westendorp) od prawie pięciu lat, a kiedy się oświadczy – choć jest to trochę mniej niż niesamowite – mówi, że tak. Zaczyna aranżować się z pomocą mamy, najbliższych towarzyszy i pochłoniętej przez siebie siostry wpływowej Estelle (Noortje Herlaar), ale jej wczesna radość nie trwa długo. Jest wściekła, gdy Alex ją rzuca (nawiasem mówiąc, na antenie) i sytuacja prawdopodobnie się pogarsza, gdy Estelle przygotowuje się do małżeństwa.
Pomimo tego, że od jakiegoś czasu jest nieszczęśliwa, przygnębiona i nieobecna, jej czarujący nowy współpracownik Chris (Jim Bakkum) pomaga jej w zdobyciu siebie i przejęciu innego zawodu przed kamerą. Konflikt między jej ciągłym uwielbieniem dla Alexa a nowym uczuciem do Chrisa (podobnie jak jej siostry Bridezilla), Lotte powinna wybrać to, czego naprawdę potrzebuje – i ponownie ocenić wszystkie swoje myśli dotyczące uczuć i wszystkiego, co jest pośrodku.
Komedie romantyczne mogą być wyśmiewane i odrzucane jako odpusty, ale jest wiele rzeczy, które sprawiają, że są tak oglądalne, zabawne i żywotne, jak są. Po prostu powiedz TAK to doskonała reprezentacja nieostrożnego wysiłku, aby połączyć owocne poprawki z różnych filmów i ufności, że trzymają się i robią coś w połowie uczciwego. Niestety (i zazwyczaj) tak nie jest. Rom-comy potrzebują serca do pracy, a w Just Say Yes jest bardzo mało serca. Postacie są skąpo skomponowane, główna historia zaciemniona, a ton bardzo sprzeczny.
Po prostu powiedz TAK przeskakuje od smutnego, serdecznego filmu, który uczy ćwiczeń, do przeróbki filmu na dramaturgię rodzinną, nastroje w środowisku pracy i wiele razy minęło w ciągu 90 minut. Obsada jest w zasadzie piękna, o której zapomina się, jednak Jim Bakkum jest z pewnością czarujący jako Chris – ma w sobie coś w rodzaju podstawowej energii w komedii romantycznej. Niestety, nie wystarczy ocalić tego wraku filmu, który można dobrze obejrzeć, ale bez serca i przekonania, że trudno w jakimkolwiek momencie uzyskać autentyczny wkład.