Bycie młodzieńcem w mieście jest wystarczająco trudne bez bycia upiornym przez piosenkarza z nocnego klubu z lat 60., ale tak naprawdę Thomasin McKenzie (Jojo Rabbit) sprawia wrażenie, że ma do czynienia z głównym zwiastunem Edgara Wrighta Ostatniej nocy w Soho . Film ma zadebiutować w centrach widowiskowych w październiku, ale zwiastun wydaje się być przyjemnym posmakiem ostrego stylu Wrighta poprzez punkt centralny upiorności.
Ostatniej nocy w Soho podąża za McKenziem jako Eloise, młodą fanką stylu, która pozornie potrafi wyśnić się w przeszłości. Problem w tym, że nie jest sobą, kiedy odwiedza londyński West End w latach sześćdziesiątych; jest Sandy Anya Taylor-Joy, piosenkarką, która, jeśli przyczepa jest czymś do przejścia, prawdopodobnie nie powinna umawiać się z kimkolwiek gra Matt Smith („Jack” według IMDb). Rzeczy idą w kierunku upiorności od tego momentu, gdy przeszłość przenika do teraźniejszości. Okazuje się, że śnienie, że jesteś Taylor-Joy, nie jest tak wyluzowane, jak zaakceptowałem!
Hurtownik filmu, Focus Features, przedstawia Ostatniej nocy w Soho jako „trzymającą w napięciu przejażdżkę dreszczykiem emocji”, co jest znaczącą różnicą w tempie w porównaniu ze standardową skłonnością Wrighta do aktywności i parodii. Wright grał wcześniej z odrazą w Shaun of the Dead, jednak zwiastun Soho, z jego neonowymi czerwieniami i bluesem oraz reflektorem ostrzy i / lub dźgnięć, dodatkowo nawiązuje do dobrze znanych włoskich thrillerów „giallo” – wyraźnie stworzonych przez szefa Dario Argento, znacznie wyraźniej, jego film Suspiria z 1977 roku.
Przeróbka Suspirii z 2018 roku bardziej skłaniała się ku odrażającej okropności ciała, jaką jest „wyobraź sobie scenariusz, w którym czarownice prowadziły szkołę tańca?”. (więc ciała mogą nawijać się w przerażający sposób.) Ale tam, gdzie ten film tak naprawdę nie zyskał uwielbienia Argento dla emocjonalnego oświetlenia i syntezatorów, Wright wydaje się być przygotowany na przekazanie części tego płaszcza w Ostatniej nocy w Soho w każdym przypadku.
„Ostatniej nocy w Soho” Edgara Wrighta była w tym momencie okryta tajemnicą przez ponad rok, ale kurtyna została w końcu odsunięta, wraz z pojawieniem się pierwszego autorytatywnego zwiastuna filmu. „Soho” jest pierwszym wysiłkiem kierowniczym Wrighta od czasu jego sentymentu do działalności „Dziecko kierowca”, który stał się jego najlepiej zarabiającym filmem zarówno w Stanach Zjednoczonych (107 milionów dolarów), jak i na całym świecie (226 milionów dolarów). W ramach swojego rozwoju Wright wkracza w typ psychicznego przerażenia w przeskakującej epoce opowieści, w której postacie grane przez niezależnych bohaterów wybierają interfejs Thomas McKenzie i Anya Taylor-Joy, mimo że żyją w separacji przez wiele lat.
Autor streszczenia „Ostatniej nocy w Soho” z Focus Features przegląda: „Trzymająca w napięciu, ekscytująca przejażdżka Edgara Wrighta o młodej damie, energicznej w stylu, która jest zaskakująco gotowa do wkroczenia w lata 60., gdzie doświadcza swojego czczonego wizerunku, olśniewającej, przyszłej piosenkarki. Tak czy inaczej, Londyn lat 60. nie jest tym, czym się ukazuje, a czas wydaje się ulegać samozniszczeniu z niejasnymi wynikami…
„Ostatniej nocy w Soho” pierwotnie miał pojawić się w 2020 roku, ale pandemia ograniczyła film do 2021 roku. Wright powiedział niedawno IndieWire na Sundance, że opóźnienia w dostawie filmu nie przeszkadzały mu, ponieważ z radością uwierzy, że film zostanie otwarty w kinach, gdy będzie to możliwe.
„Ja i twórcy byliśmy za tym pchnięciem, a Universal i Focus byli w porozumieniu” – powiedział Wright. „Uważają też, że w każdym razie musimy pozwolić mu być w kinach i uważać, że tak właśnie było. Najwyraźniej ludzie będą chcieli oglądać go w domu na dłuższą metę. Widziałem nagłówek, który powiedział: „Soho” opóźniony po raz drugi do października ”, ale bardziej pewny spin to„ Soho ”, aby być w kinach”. Tak to widzę. Z radością stanąłbym obok, gdyby nadarzyła się okazja, aby zobaczyć to na dużym ekranie, ponieważ w ten sposób zostało to stworzone. Ja, wraz z resztą planety, ufam, że szczepionka przyspieszyć ”.
McKenzie i Taylor-Joy w obsadzie grupowej „LOstatniej nocy w Soho” to Matt Smith, nieżyjąca już Diana Rigg, Rita Tushingham i Terrence Stamp. Film jest jednym z dwóch nowych wydarzeń Wright, które zostaną dostarczone w tym roku. Centrum jest również kupcem muzycznej narracji szefa „The Sparks Brothers”, która przybywa do miejsc późną wiosną. Centrum Features wypuści „Last Night in Soho” w kinach 22 października.
Agregat chłodniczy Edgara Wrighta „Ostatniej nocy w Soho” dostarczył mrożącą krew w żyłach przyczepę, która ma zostać wypuszczona 22 października.
W Londynie w trzymającej w napięciu, ekscytującej przejażdżce występują Anya Taylor-Joy, Thomasin McKenzie i Matt Smith. Wright koordynował „Ostatniej nocy w Soho” na podstawie treści, którą napisał wspólnie z autorem „Penny Dreadful” Krysty Wilson-Cairns.
Ten oszałamiający film będzie podążał za ekscytującymi zakrętami drogi, które pojawiają się, gdy niewinna, nowatorska fashionistka Eloise (McKenzie) może wrócić do swojego harmonogramu i spotkać się ze swoim bóstwem, olśniewającą piosenkarką o imieniu Sandy (Taylor-Joy) w latach 60. .
Film będzie zawierał fragment z podróży w czasie, który Wright zasugerował w tweecie: „Często odwiedzany przez przeszłość innej osoby, ale do zobaczenia później”.
Projekt Focus Features jest realizowany przez Nira Park, Tim Bevan z Working Title oraz Eric Fellner i Wright. Centre Features and Film4 współfinansowało film. General Pictures International dostarczy go na całym świecie.
Wright reżyserował filmy „Shaun of the Dead”, „Hot Fuzz”, przykład religii „Scott Pilgrim versus the World”, „The World’s End” oraz przebojowy „Child Driver” firmy Sony. Taylor-Joy ma na swoim koncie wielki sukces Netflixa „The Queen’s Gambit”, „The Witch”, „Split” i jego kontynuację „Glass”. McKenzie wkroczyła na scenę, grając główną rolę w Jojo Rabbit Taiki Waititi.
W wywiadzie dla Empire, Wright powiedział, że początkowo uważał Taylor-Joy za rolę Eloise, ale zmienił swoją perspektywę po tym, jak zobaczył, że uosabia podobną postać – „niewinną młodą damę, która zostaje rzucona w różne okoliczności” – w Rozdzielać.” Jeśli chodzi o McKenzie, szef powiedział: „Jest niezwykła [w„ Ostatniej nocy w Soho ”]. Jest tak młodzieńcza i delikatna, że film będzie dwa razy bardziej przerażający”.