Madame Claude (2021) – cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj
Madame Claude to emocjonujący film biograficzny oparty na autentycznej francuskiej menadżerce salonu masażu, Fernande Grudet. W rzeczywistości mężczyzny Claude próbowała stworzyć ramy, w których utrzymywała siłę. Zgodziła się, że panie w łóżku zdały sobie sprawę z każdego z sekretów ujarzmiania mężczyzn. Skubiąc w uwielbieniu, wyrafinowała pogardę w swoim duchu i bez uczuć utrzymywała kwestię prostytucji. Potrzebowała wpływów, gotówki i szacunku, i złapała wszystko. To opowieść o jej wejściu i upadku.
Akcja filmu rozgrywa się w ostatniej części Paryża lat 60. XX wieku i skupia się wokół dwóch głównych bohaterów, Madame Claude (Karole Rocher) i Sidonie (Garance Marillier), zwanej inaczej Virginią.
Firma Madame Claude kwitnie teraz, gdy inna młoda dama o imieniu Sidonie przychodzi na spotkanie z nią, aby dołączyć do firmy. Sidonie miała okropną młodość, w tym wyraźnie atakującego ojca. Za pośrednictwem Sidonie film bada własne i eksperckie życie Madame Claude. Uciekła z domu jako nastolatka po zajściu w ciążę i rozładowana uczuciem. Przyjechała do Paryża i zamieniła się w dziwkę, jednak z pomocą swojego kolegi-kryminalisty Jo Attia natychmiast założyła własny burdel.
Mała dziewczynka Claude’a i jej mama nie potwierdzają jej życia eksperckiego, a mimo to Claude jest bogaty, niesamowity i zbyt dziki, by go kontrolować. W swojej organizacji Claude po prostu dostarcza młode damy eleganckim pracownikom rządowym i siłę oddziaływania. Mówiąc wprost, mężczyznom, którzy uczciwie wynagradzają i nie biją młodych kobiet. Jednak jej działalność jest niezgodna z prawem i musi zapłacić świniom (policji) i ukrytemu światu, aby przetrwać. Nienawidzi tych mężczyzn, którzy kontrolują kwestie rządowe, a siła jest bezbronna.
Policja i tajna organizacja pomocy wykorzystują młode damy Madame Claude do oddzielania danych od podejrzanych o ukrywanie władców świata i zdegenerowanych władz miasta. Niepożądany ruch powoduje wzrost liczby wrogów dla Madame Claude i jej firmy, co ostatecznie prowadzi do jej ruiny. Rzeczywiście, nawet władze policyjne odmawiają swobodnego wypożyczenia przewodnika ze względu na różnicę mężczyzn w zgromadzeniu. Jednak upadek obrony obronnej Jo zamienia się w decydujący moment w jej życiu. Śmiertelny cios, który unicestwia jej królestwo.
Tata Sidonie, który ma przewagę we władzy publicznej w służbie międzynarodowych koncernów, nienawidzi Madame Claude za zmienianie swojej dziewczyny w dziwkę. Próbuje odzyskać swoją małą córeczkę, jednak w jej niekończącej się pogardzie Sidonie obraża swojego ojca w jadalni. Zawstydzony tata szuka zemsty. Zrywa każdy z łańcuchów władzy publicznej, która zabezpieczała nielegalny interes Madame Claude. Jest zmuszona do ucieczki i ukrycia się pod ziemią.
Ale to nie koniec. Ukryty świat szukał Claude’a jak wygłodniałe wilki. Każdy z wrogów, których stworzyła w całym swoim zawodzie, był po jej życiu. Tym razem było to bardziej śmiercionośne, ponieważ Jo nie było w pobliżu, żeby ją zapewnić.
Po dostosowaniu administracji Claude został oskarżony o unikanie opodatkowania. Została osaczona i wymuszono grzywnę w wysokości 11 milionów. Claude uciekła do USA, aby uchronić się przed różnymi nieporozumieniami. Pomimo tego, że stanęła twarzą w twarz z kwestiami migracji i została poddana ekstradycji do Francji. Została zbadana i oskarżona o wykorzystywanie kobiet do prostytucji. Zostaje oskarżona o 3 lata więzienia i grzywnę w wysokości 1000000 franków w momencie, w którym jest teraz bankrutem.
Madame Claude nigdy nie miała prostego związku ze swoją małą córeczką, a podczas przygotowań do zakończenia, kiedy ona wyjaśnia Claude’owi swoją ciążę, Claude odstrasza swoją córeczkę. Madame Claude konsekwentnie musiała rządzić, ale w końcu, kiedy poczuła się bezsilna, skłonność sprawiła, że stała się samotną osobą, pogrążającą się w tępej otchłani.
Madame Claude spędza resztę swojego życia beznadziejnie, siedząc sztywno na śmierć, która zdaje sobie sprawę, że nadejdzie „jutro”. Niemniej Sidonie oświeca ją, że wytoczyła zarzuty swojemu tacie i on również został skazany, krótki, ale jej głębokie pragnienie zobaczenia mężczyzny w więzieniu jest wreszcie zaspokojone. Dzięki wycieczce Madame Claude w każdym razie jedna osoba zakończyła swoją kurację.
Madame Claude, powstanie i upadek znanej francuskiej madame
Madame Claude miała fascynujące życie. Pani próbująca rządzić światem ograniczonym przez mężczyzn. Tak czy inaczej, opis filmu zaniedbuje wywarcie efektu. W filmie jest również kilka odniesień do związku Claude’a z uznanym francuskim artystą estradowym Alainem Delonem i amerykańskim artystą estradowym Marlonem Brando. Te momenty zostały wykorzystane do postawienia hipotez i legitymizacji dominacji Claude’a. Relacja, na zewnątrz i na zewnątrz, była zbyt ruchliwa, skupiając się na przewadze Claude’a, że całkowicie przeoczyła rzeczywistość, że dramatyzacja wymaga niedoskonałej legendy, aby wywołać efekt. Z tego powodu film okazuje się zbyt nudny i powtarzalny. Sensacyjne komponenty nie wpływają zbytnio na postać, jej nieszczęście i wady nie są brane pod uwagę pod każdym względem. Pomimo tego, że dziennikarze starali się zrobić słuszność z pierwszym materiałem, zaniedbali zrozumienie, że robią fikcję i aby wzmocnić efekt, niezbędnych jest kilka swobód. Mówiąc narracyjnie, film jest suchym serialem, na który nie masz ochoty. Wystawy są dopuszczalne, ale nie są niezbędne. Najbardziej rzucająca się w oczy niedoskonałość, postacie są dzikie, jednak energia tkwi w ich słowach, a nie w działaniach. To sprawia, że stają się żółte, a następnie zaniedbują tworzenie transformacji na ekranie. Co więcej, Madame Claude ułożyła sobie życie, jak wspaniała byłaby to codzienna egzystencja?
Jeśli szukasz zrozumienia w życiu Madame Claude, film może dać ci zwięzłą refleksję. Jeśli szukasz wciągającej i intrygującej biografii, możesz ją przeoczyć.
Madame Claude to film o prostytucji, kobiecym pragnieniu siły i tym, jak wszystko, co korzystne, powinno się zakończyć. Film skupia się na wielu rzeczach – po pierwsze, jest to zbadanie egzystencji młodych dam w burdelu kontrolowanym przez Madame Claude lub Fernande Grudet, jak nazywa się jej prawdziwe imię. Salon masażu dostarcza pożywienie tylko tym, którzy są ważni w grze, w tym dostojnikom, pracownikom rządowym i, co zaskakujące, poważną bronią świata rozrywki.
Młode damy, wszystkie cudowne i wyjątkowe, jeśli chodzi o to, jak zadowolić tak wysoko postawionych mężczyzn, nie akceptują jednak swojego powołania jako czegoś innego niż to, czym jest – powołaniem. To ich zwykła praca i nie czerpią z niej radości. Całość tego można szczególnie wywnioskować z wyrażenia na twarzach młodych kobiet, które lubią różne zajęcia.
Madame Claude dodatkowo koncentruje się na aspiracjach damy, zwłaszcza jej bohaterki. Grudet jest spragniona władzy, by zrobić coś o sobie w świecie opanowanym przez mężczyzn. W pierwszych chwilach filmu widać wyraźnie, jak bardzo jest zdecydowana i skupiona. Mówi tłumowi, że skoro mężczyźni uważają kobiety za prostytutki, postanowiła być ich suwerenem. To, jak gdyby, działało dla niej doskonale. Jest nieugięta, skoncentrowana i rozumie, czego potrzebuje. Nie ma strachu w jej usposobieniu i wszyscy są zgodni z jej zamówieniem.
Mimo to Grudet musi uważać na więcej rzeczy, które obejmują różne rodzaje wykroczeń i oszustów, podobnie jak wdrażanie prawa. Niemniej Madame Claude również to wyrównało. Jest źródłem informacji dla policji i to zapewnia jej bezpieczeństwo.
Jednak, podobnie jak wszystkie korzystne rzeczy powinny kończyć się w życiu codziennym, a także w filmie, jest to miejsce, w którym dziwność znika w filmie. Prawdopodobnie największym problemem, jaki mam z Madame Claude, jest jej straszne tempo. Bez wątpienia powolne programy mogą być niezwykłym zegarkiem, ale ten film nie jest taki. W przypadku dużej części filmu najprawdopodobniej ominiesz do przodu, biorąc pod uwagę fakt, że prawie nie ma przed tobą żadnego wydarzenia i chciałbyś, aby film się teraz zakończył.
Kobieta walczy o władzę w świecie mężczyzn
Co więcej, co można uznać za typowe, jest mnóstwo seksu i skóry na widoku jak w zegarku. Pomimo tego, że nie jest to zrobione w wulgarny lub denerwujący sposób, wciąż tam jest, więc jeśli oglądasz to z rodziną lub w jakimkolwiek innym miejscu niż chronione miejsce, zachęcam do tego.
Madame Claude to intrygująca, osobista dramaturgia, która zyskałaby na szybszym tempie. Wiele się tu dzieje, a niektóre niezwykle mocne i energetyzujące myśli są na widoku, co jest naprawdę oczywiste, ale nigdy nie staje się przytłaczające. Niemniej jednak tempo morduje go tutaj i pomimo faktu, że Karole Rocher i Garance Marillier błyszczą jako główne kobiety tego filmu, nie mogą odciągnąć go od bycia w pewnym stopniu intrygującym zegarkiem.
Karole Rocher grał Claude’a. Film zaczyna się, gdy ona jest w szczytowym momencie swojej gry. Paryska policja, ustawodawcy i sławni ludzie składają jej ofertę, ponieważ ma akta każdego z nich. Nieoczekiwanie bije mężczyzn przez dość długi czas, zanim sprawy stopniowo ulegną autodestrukcji.
Podchodzi do niej kolejna dziwka, Sidonie (Garance Marillier). Sidonie staje się jej najlepszym wyborem, ale Sidonie ma uznanego ojca, który jest ważny dla zniszczenia Claude’a. Sidonie wyznała, że lubi młode damy, kokainę i młodych mężczyzn w swoim wieku w określonej kolejności. Tak czy inaczej, miała kilka problemów z tatusiem.
Film pokazuje, jak utrzymywała swój biznes. Zajmowała się swoimi dziwkami jak rodziną, a jednak była z nimi brutalna i gotowa wysłać je w uścisk ryzykownych, pokręconych mężczyzn. Przewidywała, że w przypadku kontuzji powinni wytrwać jako eksperci.
Claude podróżował i świętował z tymi, którzy dla niej pracowali, aby mogli się gromadzić i chronić oraz być emocjonalnie wspierającą siecią dla siebie nawzajem. Sidonie, w szczególności, uwielbiała ją i uznawała za przemianę w celu poprawy sytuacji.
Na dłuższą metę problemy rządowe uległy zmianie, a ubezpieczenia Claude’a rozwiązały się. Zaczęła się jej destrukcja. Ostatnie przedsięwzięcie filmu subtelnie podkreśla jej próby ucieczki, podróż do Stanów Zjednoczonych, jej książkę i spotkania na temat jej życia oraz krótki wyrok więzienia. Kopnęła wiadro w 2005 roku.
Film pokazuje mnóstwo seksu, ale większość dotyczy pracy, a nie miłości. Ujawniono wiele części ciała. Nie był przeznaczony do stymulowania i nie sądziłem, że jest egzotyczny lub zmysłowy.
Madame Claude – niekończąca się prawdziwa historia
Najostrzejszym wyborem Madame Claude Sylvie Verheyde, opowiadającym o wzniesieniu i upadku Fernande Grudet, właścicielki fascynującego burdelu w politycznie dzikim Paryżu w 1968 roku, jest zaakceptowanie logicznych niespójności jego tytułowego charakteru, a nie lekceważenie ich . Daleko od nieskazitelnej relacji o osobie, która zasadniczo kierowała seksualnymi doświadczeniami najwybitniejszych francuskich dygnitarzy i pracowników rządowych, jest to raczej niechlujna reprezentacja w dużej mierze samolubnej kobiety, która pojmowała losy wielu innych i nie zrobiła tego. Nie mam generalnie mglistego pomysłu, jak sobie z nimi radzić.
To jest mądra część. Problem z Madame Claude polega na tym, że jest to całkowicie niekończące się dzieło rozrywki, rozciągające sceny seksu i złośliwą dyskusję przez około dwie godziny, prawie bez obawy o emocjonalną linię. Karole Rocher, która gra madame, inwestuje większą część swojej energii w wulgarne przedstawienie jej warunków, pokazując mentalność, do której trudno się odnieść, gdy jej królestwo zostaje zmącone przez wybitnych Markovi? zażenowanie i prośby służb wywiadowczych. Gdy stawka najwyraźniej rośnie, film w jakiś sposób staje się mniej fascynujący, tracąc część swoich urzekających subtelności scenerii i odsuwając się od najbardziej intrygującej postaci w odniesieniu do nienormalnej prostytutki Garance’a Marilliera, Sidonie.
Madame Claude działa najlepiej, gdy przedstawia siłę i wpływ domu złej reputacji na kwestie legislacyjne we Francji; sposób zawierania umów, nawiązywania kontaktów towarzyskich i handlu danymi o skłonnościach seksualnych. W podobny sposób zabawna scena, w której Grudet ogłasza, że Marlon Brando jest pięć minut stąd, jest żartem, a jednocześnie wymownym dowodem na rodzaj klientów, którzy odwiedzali salon masażu w stylowej szesnastej dzielnicy Paryża. To wysiłki Grudet, by wesprzeć swoje własne wady, gdzie cele filmu stały się trudne do przeanalizowania; czy jej sprzeczna, dwuznaczna natura jest przedmiotem analizy, czy też powinniśmy w pełni cieszyć się jej zwięzłymi komentarzami na temat jej własnej autonomii, siły i wpływu?
Przypuszczam, że to poprzednie. Jej bieda do nowo odkrytej historii bogactwa może sprawić, że tłum stanie po jej stronie, ale zaakceptowała wyższe społeczeństwo i prawie nie ma nic ze swojego wspólnego fundamentu. Jest matką, ale przez cały czas traktuje swoją małą córeczkę z całkowitym brakiem zaangażowania. Ci, którzy dla niej pracują, którzy są bardziej jak rodzina niż jej naturalne relacje, są w każdym razie nieustannie paleni płomieniem o swoim wyglądzie, czystości i procedurach seksualnych, i są zobowiązani do podjęcia wszelkich rzeczywistych krzywd z bazy klientów, jeśli musi być. Kiedy państwo umieszcza Grudet w coraz bardziej niebezpiecznych pozycjach, trudno sobie wyobrazić, co ją spotkało.
Poza tym tempo! Czasami Madame Claude ma odwrotny problem, jednak podobny wynik jak Sky High, który pojawił się na podobnej scenie mniej więcej w tym samym czasie. Poprzednia ma lodowaty krok, a ostatnia porusza się jak błyskawica naoliwiona, jednak żadna z nich nie wymyśla, jak odpowiednio opowiedzieć szczególnie racjonalną historię. Ten film jest najwyraźniej bardziej godny pożałowania ze względu na sposób, w jaki przechodzi przez różne rodzaje – relację, badanie postaci, rozszerzoną fikcję – tak jak niepowiązane sceny. Niektóre z modnych kinematografii i dziwaczna linia cięcia nie wystarczą, aby wynieść Madame Claude poza przepaść nuty wyjątkowej rzeczywistości.