Komedianci debiutanci – cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj
W drugiej części Emmanuela Courcola francuski szef przytacza relację artysty zza wzgórza, który podszedł, aby dać zatrzymanym ćwiczenia dramaturgiczne, widzi jednak potencjał, by stać się większym i odważniejszym i starać się zaaranżować „Siedzenie mocno dla Godota”. Oparty na prawdziwej okazji, „Komedianci debiutanci” (znany również jako „Un Triomphe”) jest wystawiany w kinie w okresie Bożego Narodzenia we Francji i jest to w zasadzie rodzaj treści, z których ludzie mogą korzystać obecnie.
Etienne (Kad Merad – „ Aristocrat noir ”) był kiedyś skutecznym szefem sceny i artystą estradowym, jednak po dłuższym czasie nie radzenia sobie z trafieniem i oddzielania się od swojej znaczącej osoby, walczył o znalezienie odpowiedniej linii pracy, aby pokryć rachunki. W momencie, gdy poproszono go o przejęcie kontroli nad warsztatem teatralnym w więzieniu, zatrzymani od początku wydają się nieco niezdecydowani, czy naprawdę chcą działać. Bardziej im zależy na profesjonalnych komiksach, mimo że żaden z nich nie ma odwagi ani żartów, by naprawdę się uśmiechać. W rzeczywistości naczelnik więzienia potrzebuje po prostu Etienne’a do zorganizowania programu dla osób wspierających, aby więzienie mogło uzyskać odpowiednie finansowanie na nowe zadania. Widzi rozwijający się potencjał tych więźniów i może przekonać to genialne zgromadzenie ludzi do ćwiczenia sztuki Samuela Becketta „Siedząc mocno dla Godota”.
Najlepsza europejska komedia „Komedianci debiutanci”
Etienne ma jeden warunek: pyta, czy jego zgromadzenie artystów może wyjść z więzienia po pół roku ćwiczeń, aby zagrać swoją sztukę na prawdziwej scenie. Jordan (Pierre Lotin – „ Conf Call ”), Kamel (Sofian Khammes – „ Sexfish ”) i Patrick (David Ayala – „ Holy messenger Face ”) to ci, którzy walczą najmocniej, ponieważ poszczególni zatrzymani zaczynają z nich szydzić, powodując ich czuć się niepewnie lub po prostu myśleć, że bycie zdeterminowanym, co robić, jest kłopotliwe. Etienne odrzuci każdego, z wyjątkiem tego, czy powiedziałby, że tak naprawdę nie próbuje zademonstrować wszystkim, że naprawdę to ma ?!
Skomponowany przez Khaleda Amarę („Jusqu’ici promuje va bien”), Emmanuela Courcola („W imię ziemi”) i Thierry’ego de Carbonnières, „Komedianci debiutanci” opowiada umiarkowanie podstawową historię, która działa najlepiej, gdy wszystkie postacie się spotykają podczas bardziej gadatliwych utworów na ich lekcji aktorstwa. Skutecznie płynie w kierunku dość satysfakcjonującego finału w filmie, aby następnie przejść na krótko do końca filmu, który próbuje (i udaje się) zmusić cię do zniszczenia.
Wszyscy artyści tworzą idealny pokaz, nakłaniając siebie nawzajem, a obserwator chichocze przez kilka szczerych minut. Nie nazwałbym „Wielkiego Hitlera” niezaprzeczalną parodią, jednak skłania się ku temu bardziej niż serial, który czeka na więźniów. Ta historia nigdy tak naprawdę nie myśli często o tym, co ci ludzie skazili, by wylądować w więzieniu, ale pokazuje to później, kiedy wysiłek ucieczki poza więzienie staje się większym zagrożeniem, niż kiedykolwiek myślał Etienne.
„Komedianci debiutanci” jest podobnie angażujący, ponieważ wydaje się, że nawiązuje kontakt, zabierając nas w czarującą przejażdżkę, która jest skupiona na faktycznym zgromadzeniu, a czyje ruchome wystawy sprawiają, że jest to sztuka warta obejrzenia.
Premiera najlepszej europejskiej komedii „Komedianci debiutanci”
To coś w rodzaju spin-offu Rachida Helmi’s Orchestra Class / La Mélodie (2017) (R-V 2018) – filmu z Kadem Meradem o instruktorze, który ma zburzyć ludzi, z ustawieniem. Jak wyjaśniają tytuły końcowe, ta niesamowita historia to „fait jumpers” (okazja do wiadomości), która naprawdę wydarzyła się w Szwecji.
W rezultacie Francuzi nazywają „nie czuć świetnego filmu” i podjęto decyzję, czy zasłużyć na to miano. O ponownym odkryciu energii i wymianie artysty.
W tym momencie jesteśmy poinformowani, że Francuzi po prostu stwierdzają, że zatrzymani odnoszą się z naciskiem do Becketta. Nie do końca mu ufam. Beckett od dłuższego czasu gra w zakładach karnych. Beckett najpierw skomponował swoje znaczące utwory w języku francuskim. Mieszkał naprzeciw więzienia La Santé w Paryżu i przez długi czas współpracował z więźniem z Kalifornii, który był w towarzystwie szefa Beckett Ricka Cluchey’a. Jak Francuzi nie mieliby znaleźć tej normalnej skłonności między siedzeniem mocno dla Godota a psuciem się w więzieniu?
Biorąc to wszystko pod uwagę, jest to rzecz niezwykła. W więzieniu nie ma zabawy (ani też, można powiedzieć, z dzieciakami z getta). Sceny przedstawiające Etienne pracującego z pięcioma więźniami wybranymi na artystów, skupiają się wokół dwojga, Jordana (dynamiczny Pierre Lottin), który ledwo może je przejrzeć, jednak powinien wymyślić, jak przedstawić 3 stałe strony dzikiego, kłopotliwego i bzdurnego dyskursu Lucky’ego, „Everest”, żeby mógł się skalować, i Kamel (Sofian Khammes), arabski facet, który jest w więzieniu, który pojawia się później, po włamaniu się do środka, wykupując kolejną osobę. Nadzorca Ariane (Marina Hands of Lady Chatterly and Tell No One), którym Etienne powinien nieustannie kierować, uważa, że obecność Kamela przy tym zadaniu jest ryzykowna. Jednak Étienne powinien zażądać zatrzymania go, biorąc pod uwagę fakt, że nie ma czasu, a Kamel został zaakceptowany. Sceny te zastępują spory i błaganie urzędników więzienia o ustalenie warunków, w których Etienne może ustawić sztukę. Ma pół roku. Powinien walczyć o dobry czas. Co więcej, odpowiednio dramatyzacja w stylu dokumentalnym wymaga zapału.
Macie ochotę na europejską komedię? „Komedianci debiutanci”
Po zakończeniu planowania są przenoszeni z więzienia do Théâtre de la Croix-Rousse w Lyonie. „Bryza pachnie!” jeden krzyczy, kiedy wychodzą z więzienia. Są tak samo pełni energii jak dzieci. To trochę młodzi ludzie. Jest to ważne dla siły takiej kreacji: zatrzymani artyści są nowi, naładowani stłumioną energią i potrzebą. To ich szansa na osiągnięcie czegoś wyjątkowego, rozważenie ludzi i przepustka do ucieczki – na krótki czas – do reszty świata.
Film sprawia, że każda wystawa – a po jednej zapraszamy do teatrów w trzech innych obszarach miejskich – jest niezwykła i energetyzująca, biorąc pod uwagę niezdyscyplinowanie osób obsadzonych w areszcie: niekiedy nie brakuje rozważań o ucieczce do niej. . Po ostatnim przedstawieniu szaleją w transporcie i tańczą nago przed więzieniem, doprowadzając do kary dyscyplinarnej. Kolejne zamieszanie: są obecnie zaproszeni do występu w paryskim Odéon-Théâtre de l’Europe, jednym z francuskich teatrów publicznych, ale ich awanturnictwo sugeruje, że nie mogą się poruszać. Czy Étienne może skłonić arbitra d’instruction do odroczenia tego wykluczenia?
Na wypadek, gdyby ten film przez wiele minut wydawał się autentyczny, w każdym razie, kiedy całkowicie zdajemy sobie sprawę, że nie może być, to dlatego, że zatrzymanych grają znakomici i bardzo wspaniali artyści. W tym nurcie nie jest to normalne w przypadku Caesar Must Die (NYFF 2012) brata Tavianiego, opowiadającego o więziennej kreacji Juliusza Cezara, wykorzystującej artystów więziennych z umiarkowanie niezręcznymi rezultatami, przeciągającą się strukturą i wyraźnie praktykowaną wymianą. Tutaj „więzienie” regularnie wydaje się być niebezpiecznie nieograniczone. Niezależnie od tego, czy jest to manipulacja, każde osiągnięcie na wystawach Becketta wydaje się cudowne, biorąc pod uwagę fakt, że ogólnie wydaje się, że mogą się one źle skończyć. Étienne jest ważne i zbiorowe – obecne i przekazujące podczas każdej prezentacji. Kad Merad, który urodził się w Algierii, wystąpił w najbardziej znanym francuskim filmie 2000 roku, Bienvenue chez les Ch’tis, oraz w niezwykle znanym Les choristes: jest złotym galusowym standardem „poczuj się lepiej”. Sprawdzimy, czy satysfakcjonujące akcenty tego filmu dobrze współgrają z francuskimi ekspertami i tłumem w nadchodzącej odsłonie. Wydaje się, że jest do tego przystosowany.
Triumf Komedianci debiutanci 105 minut, był ważny dla oficjalnej selekcji w Cannes w maju 2020 r. I jako taki pojawił się w Angoulême w sierpniu; IMDb rejestruje siedem innych uroczystości. Planowana dostawa do kina we Francji 24 marca 2021 r. Ocena online w domu na potrzeby tego badania jako element w pełni wirtualnego FLC-UniFrance Rendez-Vous z francuskim kinem. 10 marca 2021 r.