Frakcja Manolo Caro „Dom kwiatów” (La Casa de las Flores), jedna z czołowych meksykańskich aranżacji Netflix, doczeka się spinoffa, jak odkrył Netflix.
Tytuł został uznany za element wierzchołka meksykańskiego rekordu przywłaszczania twórczości w 2021 roku, który stanowił meksykańską część wielodomenowego Netflix Roadshow.
Dodatkowo pojawił się zaledwie jeden dzień po tym, jak Netflix potwierdził w liście do sponsorów finansowych, że meksykańska tajna przejażdżka dreszczykiem „Kto zabił Sarę?” stał się najsłynniejszym nieanglojęzycznym tytułem amerykańskiego potwora streamingowego w Stanach Zjednoczonych w ciągu pierwszych 28 dni, gromadząc oczekiwaną liczbę 55 milionów oglądanych kont domowych.
Zatytułowany „Dom kwiatów: film”, spinoff z obecnie ukończonego trzysezonowego układu Caro, ma służącą rodziny i przyjaciółkę Delię na łożu śmierci. Prosi, by Paulina znalazła „skarb” w domu rodziny De La Mora. To stawia trzech krewnych De La Mora przed testem znalezienia sposobu dostania się do ich starego domu, aby go odzyskać.
Współrzędne Caro. Cecilia Suárez powraca jako izolująca sylaby Paulina, której projekty dyskursów zyskały rozgłos w Meksyku. Dołącza do niej główna obsada aranżacji Dario Yazbek, Aislinn Derbez, Juan Pablo Medina, Paco León i Luis de la Rosa.
Jak wskazuje Netflix, film zadebiutuje jeszcze w 2021 roku. Spinoff „The House of Flowers” przyniesie pewną pociechę fanom tej aranżacji, która została zmiażdżona przez deklarację Netflixa w lutym 2020 roku, że trzeci sezon aranżacji będzie również ostatnim.
Inne nowe meksykańskie nowości odkryte przez Netflix w tym tygodniu obejmują „Zachowujemy się lekkomyślnie w Ameryce Łacińskiej”, hiszpańskojęzyczną inwersję Fremantle’a do unikatowego „Zbyt gorące” Netflix-Fremantle, podobnie jak filmy dokumentalne „La Divina Gula”, które opowiadają o meksykańskiej nouvelle cooking . Koordynatorem jest Juan Marquez, współautor eseju w meksykańskim, światowym filmie z 2020 roku, oscarowym noclegu „The Chambermaid”.
Telenowela Manolo Caro przedstawia bogatą i rozbitą rodzinę „de la Mora”. Opowieść podąża za trzema krewnymi: Pauliną, środkową dziewczynką Eleną i najmłodszym, bezstronnym seksualnie dzieckiem Julianem. Historia zaczyna się od opiekunki trzech krewnych, Florist Delia, zdeterminowanej, by mieć złośliwy narośl jak dolegliwość. Na łożu śmierci Delia doradza Paulinie w sprawie fortuny i tajnego dowodu w ich poprzednim domu, który mógłby stanowić dowód przeciwko Agustinowi Corcuerze. Agustin jest w fazie wstępnej za zabicie Pato, tajemniczego ojca Pauliny (więcej subtelności zostało zbadanych w aranżacji).
Paulina żąda od swojego progresywnego krewniaka odzyskania fortuny Delii od chronionego w głównym pokoju ich poprzedniego domu. Trzej krewni, którzy są mocno związani ze swoją opiekunką, postrzegają to jako ostatnie pragnienie Delii. Dlatego idą z Pauliną w jej interesie. Mimo to nowa mieszkanka ich domu, Carmela, nie pozwala rodzinie wejść do domu. Jeśli wszystko inne zawiedzie, Paulina i jej krewni planują kradzież, aby zdobyć dowód przeciwko Agustínowi Corcuerze, ukrywanemu przez ich zmarłą matkę, Virginię.
W jednoczesnym wątku fabularnym rozgrywającym się w 1980 roku Virginia i jej lepsza połowa, Ernesto, wybierają się na ślub Salomona Cohena. Ich jedynym zamiarem jest nagranie wyznania Agustina na taśmie na weselu. Virginia musi zemścić się na Agustina, który zabił jej najdroższego towarzysza, Pato.
Wyjaśnienie zakończenia „Dom kwiatów: film”
W niewyobrażalnym rodzaju napadu na misję Paulina i jej krewni zabrali skrzynkę z wróżbą z dowodem. W końcu otworzyli pojemnik w klinice i na taśmie VHS znaleźli stare dzieła sztuki. Krewni narysowali te stare dzieła artystyczne w okresie dojrzewania. Dla Delii było to jej jedyne szczęście, że musiała obserwować, zanim w końcu opuści świat. Symbolicznie, przed ostatnim lotem musiała zobaczyć krewnych razem, jako rodzinę.
Paulina odtworzyła taśmę, ale nie odkryła niczego istotnego. Przyznanie Agustina zostało nadpisane wspomnieniami rodziny „de la Mora”. Dlaczego?
W 1980 roku, kiedy Ernesto i Virginia wrócili ze ślubu, Virginia zaleciła pożegnanie się z Pato. Symbolicznie zasugerowała, że znalazła harmonię z lotem Pato. Ernesto potrzebował czegoś bardzo podobnego. Potrzebował Virginii, by porzuciła przeszłość i doceniła to, co ma nadejść. Przeszłość przynosi tylko agonię i rozpacz. W pewnym momencie swojego życia Virginia mogła błędnie lub celowo nadpisać taśmę VHS, zacierając w ten sposób wszelkie dowody przedstawiające Agustina. W każdym razie, czy zabił Pato?
Na ślubie Agustin przyznał się Wirginii, że uwielbia Pato, jednak byli sekretnymi ukochanymi. Pato był wściekły na Agustina, ponieważ był defetystą, bojącym się tolerować jego rzeczywiste tęsknoty i sentymenty. W momencie, gdy inni kopali Pato za jego seksualność w walce, Agustin uderza go, by ratować jego fałszywą uprzejmość. Niestety, Agustin zabił swoją pierwszą miłość, Pato.
W końcu Delia dodatkowo zaleciła rodzinie kontynuowanie działań w przyszłość i pozostawienie za sobą uczuć nienawiści do przeszłości. Delia weszła do wspaniale oświetlonego sklepu La Casa de las Flores, podkreślając, że dotarła do raju.