Ostatni skok w historii USA – cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj
Samotna zbrodnia tutaj jest prawdziwa. Rzadko kiedy ktoś uważa a za tak okropny, potworny i głęboko nieokrzesany, jak „Ostatni skok w historii USA” Oliviera Megatona. Całkowicie zakryte przez Netflix – nie wysłali screenerów i nie było tego nawet w moim pasku Nowości na tej stronie – moje ukryte wątpliwości, kiedy rozpoczął się film, polegały na tym, że ukrywali ten ogólnie ze względu na przykład okropnego planowania. Biorąc wszystko pod uwagę, film o cierpieniu kontrolowanym przez dominujący rząd może nie zagrać również w czerwcu 2020 r., Jak przypuszczał Netflix, gdy zaznaczyli czek na plan finansowy. Jednak od razu zrozumiałem, że prawdopodobnie nie było w tym żadnego wpływu politycznego ani społecznego. Netflix zajmuje się tym, ponieważ jest to upokarzające. Nieskutecznie skomponowany, niezgrabnie skoordynowany i prawdopodobnie najdłuższy film w jakimkolwiek momencie zrealizowany, jeśli chodzi o jego odczucia, jedyną niezwykłą rzeczą w „Ostatnim skoku w historii USA” jest to, że dotarł tak daleko w cyklu filmowym. Ktoś powinien zbadać, jak to możliwe.
Naprawdę Megaton i Netflix najprawdopodobniej zostali złapani przez pomysł realistycznej powieści Ricka Remendera, która proponuje mechaniczny postęp, który może pozbawić mowę wszystkich przestępstw. Jest to wynik czegoś, co wielu nazywa amerykańską inicjatywą pokojową, która przekaże ludzkiemu umysłowi przesłanie, które uniemożliwia mu popełnienie przestępstwa. Po odrażającej scenie, w której mężczyzna jest zanurzony w paliwie w wannie, tworzy obrzydliwą atmosferę, „Ostatni skok w historii USA” ustępują miejsca jej „fabule”. Minęło siedem dni, zanim API zostanie uruchomione, a policyjne uprawnienia i chuligan będą bezcelowe. Zwykle w kraju panuje wrzawa, ponieważ stowarzyszenia przestępcze zamierzają zamknąć wszelkie zaciekłe kręgi i być może wykonać ostatnie trudne zadanie, zanim naprawdę nie będą już w stanie dłużej.
Film Oliviera Megatona o napadzie
Oto Graham Bricke (Edgar Ramirez), przestępca z zawodu, którego brat właśnie dokonał samozniszczenia w więzieniu. Obrzydliwy łajdak Kevin Cash (Michael Pitt) przychodzi do Bricke i wyjawia mu, że znał swojego brata w więzieniu. Ma zaaranżowany ostatni napad, który pozwoli Bricke’owi uzyskać zemstę na ramach, które unicestwiły jego brata, i zabiera ze sobą swoją partnerkę życiową Shelby (Anna Brewster), aby ulepszyć układ. Shelby czai się w życiu Bricke’a przy melodii Portishead śpiewającej „Po prostu muszę być damą”, a potem oglądamy jej stosunek z brzęczącym zaciągiem w barowej toalecie przed „I Wanna Be Your Dog”. Posłuchaj, niuanse nie powinny być solidną wersją filmu takiego jak ten, ale są punkty odcięcia tego, co można zrobić. Co więcej, jest to bardziej naglący problem w przypadku Shelby, która jest prawdopodobnie najbardziej niesprawiedliwie skomponowaną postacią od lat. Jest źle traktowana, narażona na szwank, wykorzystywana i szczególnie gapiona przez kamerę Megaton. Powinna być femme fatale, postacią, która kusi Bricke’a w ryzykownych okolicznościach, jednak nie otrzymała tego urzędu. W momencie, gdy Bricke widzi rany na jej szyi, mówi: „Zasługuję na nie”. Fuj. Jest wizją nastolatka, przedstawiającą kobiecą postać w filmie aktywnym, kogoś, kto jest tam tylko po to, by uprawiać seks lub narażać się na niebezpieczeństwo, w każdym razie, aż do niezmiernie niezasłużonego entuzjastycznego powabu w ostatnim wyprawie, który prawie go pogarsza. Nie mogłeś mniej przejmować się Shelby przez 130 minut, nie spodziewaj się, że powinienem to zrobić teraz.
W rzeczywistości nikt nie dostanie „postaci” w „Ostatnim skoku w historii USA”, co jest praktycznie trudne, gdy ma się 148 minut na zabicie (wydaje się być bardziej jak 356, dla przypomnienia). Zdolny Ramirez odbiera przepis od podstaw, a potężna agonia, którą zrobił w innych filmach, po prostu wydaje się, jakby wziął nadmierną ilość Ambien przed zdjęciami. Naprawdę, rzadko widziałem bardziej drzemiącą egzekucję niż ta i oglądam mnóstwo filmów Bruce’a Willisa bezpośrednio na VOD. Pitt pojawia się w swojej pierwszej scenie, jak Jay z filmów Kevina Smitha, który pojawił się znikąd w filmie aktywnym, jednak nawet on zaczyna być wyczerpany, gdy nie ma nic do złapania się postaci. Jest jedna scena, w której postać Pitta przeciwstawia się swojemu ojcu, która na każdym poziomie – komponowanie, aranżacja kamery, przeróbki, wykonanie – jest jedną z najbardziej okropnych, jakie kiedykolwiek widziałem.
Może jego największą zbrodnią jest to, że Megaton nawet nie nakręciła filmu aktywizującego. Minęło 85 minut, zanim coś, co można by nazwać prawdziwą sceną aktywności, rozwija się w pościgu samochodowym. Do tego momentu jest to gra macho z postaci osób, które zbyt często oglądały scenę prysznica w „Twarz z blizną” i wykorzystywały ten film jako model bycia wichrzycielem. Dyskurs jest albo wyczerpujący, albo zdumiewający. Od czasu do czasu wygląda to tak, jakby ktoś przeglądał treść za pomocą Tłumacza Google. (Np. „Mam rzeczy, które będą kłuć na zawsze na śmierć, jeśli to jest to, czego potrzebujesz”). Tak więc nawet rozwój napadu nie ma żadnej intrygującej wymiany, postaci, stylu itd. Okazuje się, że w rzeczywistości trudno jest często o czymś myśleć, poza sprawdzeniem szansy na bieganie, aby dostrzec, ile przestępstw pozostało do popełnienia w ciągu dnia.