Kontynuując kampanię, aby co tydzień dostarczać kolejny tytuł, Netflix opublikował swoje najnowsze zdjęcie ze swojego skarbca filmowego o nazwie „Zwierzyna”. Film jest niemieckim chillerem skomponowanym i koordynowanym przez niemieckiego producenta Thomasa Sibena. „Zwierzyna” zadebiutował w streamingu Goliath 10 września 2021 roku. W żywiole występują David Kross, Hanno Koffler, Robert Finster, Klaus Steinbacher, Ying Ngo, Livia Matthes i Maria Ehrich.
„Zwierzyna” podąża za Romanem, pracą Davida Krossa, który postanawia przejść przez swój ostatni dzień jako samotny strażnik, wchodząc do lasu ze swoimi dwoma towarzyszami, Vincentem granym przez Yung Ngo i Stefanem zamkniętym przez Klausa Steinbachera, podobnie jak jego rodzeństwo Albert fragment wykonany przez Hanna Kofflera. Od samego początku kwintet jest według wszystkich relacji, spływając kajakiem po szlaku wodnym i uczestnicząc w przyjemny wieczór wokół strzelaniny, dopóki nie usłyszą wystrzału, który usprawiedliwiają strzałem tropiciela.
Niemniej jednak, ilekroć oddano strzały, jeden z pięciu zostaje ranny, a mężczyźni rozumieją, że są ścigani dla sportu przez szaloną osobę schowaną w lesie. Na razie tylko jeden z nich wie o lesie. Nie mają pojazdu, ponieważ strzelec wysadza opony w ich samochodzie, więc szybka przerwa jest wykluczona, ich telefony nie mają pomocy, a kiedy próbują użyć telefonu w centrum rekreacji, aby skontaktować się z policją, administrator zostaje zabity, zanim będą mogli wezwij pomoc, pozostawiając ich w szaleństwie i zagubieniu.
Kat, według wszystkich relacji, żyje, podążając za swoją ofiarą, czujny spoiler, w rzeczywistości jest damą, a grupa próbuje zbadać krzaki, polując na ciąg ślimaków. Kontrasty zaczynają montować między sobą, pogarszając sytuację. Co dziwne, strzelec nie wydaje się jednak spieszyć, gdy jest gdziekolwiek jednocześnie, co nie wróży dobrze.
Bezpośrednio od samego początku, ten kręgosłupowy chiller buduje dla siebie ton i stan umysłu, którego trzyma się przez cały czas działania. Groźna ścieżka dźwiękowa, niezwykle napięta cisza i kilka postaci w każdej scenie wywołują wrażenie niepokoju i zainteresowania tłumu. Kręcenie większości scen w lesie nadaje filmowi zły styl, podczas gdy różne sceny kręcone gdzie indziej są prawie tak upiorne, jak można sobie wyobrazić, w tym jak wesołe wspomnienia są wprowadzane w retrospekcjach, które dają widzowi skłonność że wszystko nie jest takie, jak się wydaje.
Coś nieco mylącego w tym elemencie to dynamika towarzystwa wśród pięciu mężczyzn. Po pierwsze, wydaje się nonsensem, że obaj byli energiczni, jeśli chodzi o plan Romana, aby udać się do lasu, bez żadnych skarg, podczas gdy są postacie z różnymi obawami w związku z tym przedsięwzięciem. Biorąc wszystko pod uwagę, wszystkie się zgadzają, a kiedy spotykają się, aby uzyskać rzekome doświadczenie, zdają się przypominać towarzyszy, którzy jeżdżą albo ugryzą w kurz, coś, co nadal radykalnie się zmienia, gdy ich komunikacja staje się dziwnie nieoryginalna i zaskakująco surowa, gdy historia się rozwija.
To sprawia, że trudno jest zdobyć, jakimi są towarzyszami, a tłumowi znacznie trudniej jest również zaangażować zasoby w zmagania. O dziwo, wiele ich konfliktów wydaje się nagle edytować bez żadnego rozwoju i nie można pomóc w poczuciu, że moc bitew jest nieco ograniczona w niektórych scenach. W każdym razie film jest nazwany i można sobie wyobrazić, że namiętne napięcie i oczekiwanie mogły zostać zasadniczo utracone w interpretacji.
Pierwsze momenty filmu są z pewnością powolne i bez smaku; mimo to sprawy szybko się nasilają, gdy towarzysze zaczynają zachowywać się irracjonalnie w lesie, unikając katastrof i próbując wymanewrować niezauważalnego przeciwnika, co wyraża część pośpiechu i strachu. Wyraźnie przewiduje się, że postacie powinny wykazywać więcej strachu, ale biorąc pod uwagę wszystko, raz na jakiś czas przepalają się w decydującym momencie, kłócąc się, zamiast błyskawicznie zamieniając się w tryb wytrzymałości. Prędzej czy później w relacji wyłania się część gangu jako domniemanego bohatera, zakładając, że ta konkretna osoba może zrobić jeszcze jeden dzień ze względu na całkowicie zaoszczędzone dla bohaterów wzmocnienie fabuły.
Jednak „Zwierzyna” rekompensuje to, kładąc równoważną miarę uwagi na pozostałe cztery osoby opuszczające tłumy, zastanawiając się, kto z nich, jeśli w ogóle, zniesie przerażające trudności z bohaterem. Ważnym aspektem jest to, że ten tytuł trzyma się normalności, nie opierając prośby o śmierć postaci na ich typie postaci.
Łzy i część żalu po poległych kumplach są wyraźnie nieobecne z powodu cierpienia pozostałej paczki do zniesienia i oczywistej myśli o większości ich więzów. Jeśli chodzi o zabójcę z zimną krwią, zniszczone serce i straszliwe nieszczęście, które sprawia, że ludzie stają się nieludzkimi katami, to powiedzenie, które tłum widział przy wielu okazjach, ale tak naprawdę za każdym razem jesteśmy z tym związani. Poza tym zemsta za indywidualne nieszczęście jest bardziej ugruntowaną dążeniem do zabijania jednostek niż dążenie do indywidualnej rozkoszy, a ta piątka mogła być w zasadzie przykładem bycia w trudnym miejscu.