CDA-FILM – Nowości ze świata filmu

Report error

Together to kolejna dramatyzacja o – i nakręcona podczas – zamknięcia, gdzie, ogólnie rzecz biorąc, dwie główne postacie – grane przez Jamesa McAvoya (Rozdział drugi IT, X-Men: Dark Phoenix) i Sharon Horgan (This Way Up) – rozmawiają z nami bezpośrednio, teraz i ponownie ujawniają nam, jak bardzo się gardzą, jednak z artystami odbijającymi się nawzajem niewyobrażalnie dobrze.

Na przykład od samego początku mówi, że jest niezwykle pociągająca, ale nie może znieść jej wyglądu, podczas gdy ona odpowiada, że ​​przypomina złośliwość: „Nie skóra ani gonady, jednak jeden z naprawdę okropnych, podobny do wątroby i jelita grubego”.

Zanim przejdziemy do bardziej autentycznych scen, kiedy para się kłóci, zadziwiające jest, że oboje wymyślają, jak zakończyć scenę bez niekontrolowanego śmiechu, i jest wiele scen z jednym ujęciem, jednak więcej niż jeden raz, oni” są oddzielone przypadkowymi zmianami punktu kamery, najwyraźniej po to, by pokryć istotne cięcie.

Jest kilka skromnych przemówień – i po prostu zawiadomię te, które nie rujnują fabuły, na przykład takie, w którym McAvoy opowiada o byciu w sklepie, potrzebie zdobycia kilku bakłażanów i tym, jak może je zobaczyć za „flappy ślepy”, jednak pani, do której się zwraca, nie będzie mu służyć, ponieważ jej dyrektor ujawnił jej, że nie może ich jeszcze zgasić. W przypadku takich scen, kiedy ujawnia nam, jak to działa, przypomina to jednorazową grę Talking Heads. Innym razem omawia, jak powinien konsekwentnie próbować odkrywać nowe terytoria, takie jak rozwijanie własnego warzywa, a teraz, w zamknięciu, ma okazję.

W każdym razie sprawy idą znacznie dalej, ponieważ w międzyczasie Horgan ujawnia nam, w jaki sposób jej zła matka ma opiekunów – w takiej sytuacji znajdowała się moja mama, zarówno przed, jak i w 2020 r., zanim kopnęła wiadro. W lutym tego roku, więc zostałem zatrzymany, aby dowiedzieć się, jak skończy się sytuacja jej mamy.

Rozbity na fragmenty, mamy początek blokady, a następnie, w tym momencie, ósmego kwietnia 2020 r. – przeplatany komunikatami informacyjnymi w radiu, na przykład, że jest to dzień, w którym Boris Johnson został przyznany do kliniki z frameworkami COVID (i zakładając, że to zaakceptowałeś , mam ci do sprzedania trochę fasoli czarnoksięskiej) i trwa do połowy 2021 roku.

Aktorstwo w Together, z dwóch głównych stron jest na najwyższym poziomie. Moje samotne narzekanie… w pewnym momencie James McAvoy układa włosy w męski kok 😉

Nawiasem mówiąc, po 43 minutach ramię mikrofonu wybuchowego wpada do strzału, obok samego mikrofonu wybuchowego w następnym momencie 🙂

Spekuluję, że pozostaną na ostatnim miejscu, chyba że krawędź 16:9 jest pokryta do 2,00:1, jak większość dzisiejszych programów telewizyjnych, ale bez wątpienia nie ma to żadnego znaczenia. Mamy dwóch głównych bohaterów w najlepszym wydaniu, dając niesamowity pokaz, a biorąc pod uwagę ograniczenia COVID19 dotyczące wszystkich artystów, wszyscy zajmują pozycję stirlinga, a gdyby nie oni, 21:00 spędziliby oglądając 394. powtórkę starego polowania na okazje .

Narracje Covida pojawiają się szybko i gęsto. Mamy filmy nagrywane progresywnie przez specjalistów. Mamy sprytne zarysy, które łączą reakcje nasze i innych narodów z korzyścią znajomości przeszłości. Niedawno mieliśmy niezwykły Horizon dotyczący rozwoju szczepień, które bez przesady mogą uratować świat.

W każdym razie wykonanie trwa dłużej. Weryfikowalne programowanie było, prawie niezależnie, fantastycznie wspaniałe: spokojne, ostrożne, zmagające się z ogromnymi ilościami informacji i filmu emocjonalnego i wbijające je w niezgłębione, ważne struktury dla wycieńczonego, zdezorientowanego i laickiego tłumu. Wykształciła nas wspaniale. Jednak w radzeniu sobie z nimi pomaga nam rzemiosło, opowieści, które oświecamy się na temat bezprecedensowych i często okropnych spotkań. Together Dennisa Kelly’ego (BBC Two) może być głównym znaczącym dziełem dla masowego tłumu, który zwycięża w tym zadaniu.

Ta klaustrofobiczna, półtoragodzinna gra oburęczna była koordynowana przez Stephena Daldry i nagrana w ciągu zaledwie 10 dni. Opowiada o walczącej parze, którą połączyła blokada. Znajdą się tacy, dla których jego przyćmiona parodia w żaden sposób nie zadziała. Nie jest to dokładnie to, czego oczekujemy od telewizji. Na początek wszystko to dyskusja – częste rozmowy, przez resztę czasu rozmowy – i bardzo mała aktywność. Jest w tym pewien dramat, wszystko przemyślane osadzone w granicach samotnego domu. Postacie (wymienione w napisach końcowych mają po prostu „On” – James McAvoy – i „Ona” – Sharon Horgan) rozmawiają tylko ze sobą lub, łamiąc czwartą przegrodę, bezpośrednio z obserwatorem. Często się krzyżują, zamiast rozmawiać nawzajem. Widać, że może to zniechęcić niektóre osoby.

W każdym razie, na wypadek, gdybyś się nie zniechęcił – jeśli ci się to podoba, lub z drugiej strony, jeśli się pochylisz, a może jeśli schronisz się z boku i okrążysz zaskakujący pokaz, aby co dokładnie kryje się za tym – Together to prawdziwy cud. W miarę rozwoju, gdy swobodne dyskusje wracają do starych tematów, alternatywne punkty widzenia oświecają podobną rzeczywistość lub przeszłość jest przeglądana i powtarzana w celu ujawnienia. Egzekucji, z McAvoyem i Horganem, którzy zbagatelizowali wszystko jako rozdzieloną parę, która, niezależnie od licznych niespójności i trudności, najwyraźniej jeszcze ze sobą nie skończyła. Komponowania, z Kelly wyłapującym szczególne obawy związane z blokadą, ale specyficzną wrogością pary trzymanej razem po prostu przez młodzieńca, którego nie powinni byli mieć. A także przed końcem ostrożnego zbliżenia, jakie może nastąpić, jeśli para wybierze się na wycieczkę – ponieważ niezwykłe warunki mogą ich tu i ówdzie zmusić – do tego, co „cienkie” lądy, jak to ujął, kręci się dla nich po przeciwnej stronie pogardy.

To również cud presji. Całkowicie wyłapuje entuzjastyczne słabości ginącego związku. W przypadku, gdy jest jakaś osoba, która nie postrzega siebie, wspólnika lub organizacji w swoich ciężkich zajęciach, szczególnie w ostatniej linii (uspokajając, jakkolwiek to pokazuje), pragnę żyć w twojej głowie i życiu na zawsze.

Together przyjrzeliśmy się skutkom zamknięcia od trywialnych (sklepy spożywcze są na wyczerpaniu) do rozdzierającego serce. Jej dojrzała matka jest przekonana, że ​​na początku blokady, kiedy jej córeczki uznają, że będzie to bezpieczniejsze niż samotne życie lub odwiedziny licznych opiekunów i możliwych chorób, jest przekonana, że ​​pójdzie do domu opieki. Kronika jej hospitalizacji, z Horganem dostosowanym na granicy nieufności i całkowitego załamania, była arcydziełem komponowania i aktorstwa. Zorientowali się również, jak wszczepić jednostkę w jej bardziej rozległe polityczne otoczenie – nie tylko dzięki ewidentnie prostemu, autentycznie zacierającemu zapisowi tego, co naprawdę oznacza wyrażenie „dramatyczny rozwój” w odniesieniu do wskaźnika skażenia. „W tym sensie nie mogę uciec od skłonności, że mama nie kopnęła wiadra – została zabita… przez idiotyzm, przez idiotyczne pieprzenie” – mówi Ona. To była okazja, by szlochać nad wszystkim, co straciliśmy.

Prowadzi dyskurs partnerski, kończąc pierwszą relację o doświadczeniu ze sprzedawcą w sklepie spożywczym. Stanowił przykład utajenia społeczeństwa, nawet w obliczu nieszczęścia i tęsknoty wielu ludzi za zmianą, i obnażył wszelkie łzy i dobrą wiarę, które zostały wam przekazane w tamtym momencie.

Jednak Together faktycznie kończy się na tym, co ważne, w rzeczywistości Kelly’ego, jako pewna nuta (jest twórcą Utopii i Trzeciego dnia, współpracownikiem Horgana w Pulling i ekspertem od bezwzględnie rozsądnych alternatyw). Para dochodzi do wniosku, że rozpadająca się ruina ich związku – „dziwne, gniewne, niepokojące, zniechęcające” – zasługuje na wsparcie. Zasadniczo na wystarczająco dużo czasu, aby wyjść na zewnątrz i popatrzeć na martwą papużkę, którą ich dziecko znalazło w przedszkolu, po przeciwnej stronie pogardy.

Together (2021)
Together (2021)
No links available
No downloads available

Related movies