CDA-FILM – Nowości ze świata filmu

Magazyn Si-Hang („Cztery Banki”) na północnym brzegu zatoki Suzhou w Szanghaju był atakowany przez japońskie siły zbrojne przez cztery dni pod koniec października 1937 r. Rząd KMT (nacjonalistyczny) Chiang Kaishek poprosił 88 dywizja sił zbrojnych do ochrony konstrukcji; W grę wchodziło około 400 ludzi pod zwierzchnictwem Xie Jinyuan, których pozycje rozszerzają się dzięki materiałowej metce gromadzącej „zdrajców” i bezdomnych podczas ich lądowej podróży do Szanghaju.

W momencie, gdy Japończycy wcześniej próbowali szturmować magazyny wieczorem 27 października, osiągnięcia ochrony w odparciu ich przekształciły atak w publiczny (a wkrótce globalny) spowodował celebrę przeciw japońskiej przeszkodzie, zachęcając Xie do zagwarantowania ze względu na ogłoszenie, że jego ludzie liczyli 800 osób. Brytyjska koncesja leżała na przeciwległym brzegu drogi wodnej, otoczona innymi nieznanymi ustępstwami miasta, dając światowym korespondentom i kamerzystom kroniki filmowej popisową perspektywę ataku i opozycji.

Scena została po raz pierwszy zarejestrowana wyjątkowo niedługo po tym, jak została wydana przez lewicowych producentów filmowych, którzy uciekli z zapory chińskiej na obszarze miasta wzdłuż rzeki Jangcy do Wuhan i dlatego inni skupiają się na zachodzie. Osiemset bohaterów Ying Yunwei (Ba Bai Zhuangshi, 1938), ostatnio ponownie odkryte i chronione przez Archiwum Filmowe w Hongkongu, jest wzmacniającym gwarancją pokazem, w którym niezrównany Yuan Muzhi jako Xie Jinyuan, kręcony cicho w bardzo surowych warunkach, jednak zorganizowany wsparcie melodyczne i wokalne na żywo.

W tym momencie dla przychylnych socjalistycznym producentom nie było problemem fakt, że odważnymi protektorami centrum dystrybucji były wojska KMT lub że najbardziej znanym wydarzeniem w ataku był wybór Xie, aby powitać dalsze japońskie ataki, podnosząc sztandar KMT na na dachu. Nie stanowiło to oczywiście żadnego problemu w przypadku ponownego przerobienia filmu przez KMT (również zwanego Ba Bai Zhuangshi, koordynowanego przez Ding Shanxi na Tajwanie w 1976 roku, w czasie śmierci Mao Zedonga). Jednak okazało się, że jest to ogromna kwestia dla tej wspaniałej, znaczącej renowacji CGI przez niegdyś nie mainstreamowego szefa Guan Hu, która została nieoczekiwanie wycofana z planowanego debiutu na Festiwalu Filmowym w Szanghaju w 2019 roku bez wyjaśnienia ze strony Biura Filmowego. Obecnie pojawia się dokładnie 11 minut bardziej ograniczone niż kiedyś, a ten uciążliwy baner KMT jest skierowany do pracy praktycznie poza ekranem.

Można sobie wyobrazić, zakładając niemożliwe, że pierwsza forma filmu Guana przeciwstawiała się dążeniu systemu Xi Jinpinga do neo-patriotycznego uniesienia w taki sam sposób, jak zapis Lu Chuana o rzezi w Nanjing w Mieście Życia i Śmierci (Nanjing! Nanjing !, 2009) . Film, który jest teraz dostarczony, nie ma wymykającej się spod kontroli chińskiej, wielkiej serowej natury filmów Wilczy Wojownik (który pożyczył swoją nazwę jednemu wątkowi nowego chińskiego „ taktu ”), ale jego dusza jest nieustraszenie neo-patriota . Styl wizualny jest steroidowy, wzrósł z estetyki teledysku do początkowych nie mainstreamowych filmów Guana: wiele ujęć robotów, czyszczenie kolejnych ujęć, ostrożnie skoordynowane rzemieślniczo winiety zwycięstwa i zniszczenia. Od czasu do czasu przemyka emblematyczny biały kucyk.

Jednak żeby być rozsądnym, jest kilka zdumień. Początkowa godzina nagle zwraca uwagę na słabość i brak zobowiązania do przeciwstawienia się japońskiej bitwie wśród grupy wyróżnionych artystów (Jiang Wu, Zhang Junyi, Zhang Yi i wsp.), Których okrągłe segmenty historii nie są tak naprawdę tradycyjnie poruszane. Ponadto Guan czerpie jak największe korzyści z perspektywy magazynu na zmysłowe życie na drugim brzegu i na odwrót. Przejście od zainteresowania do połączonej pomocy w odniesieniu do byłych podsłuchów i „obiektywnego” języka chińskiego jest ogólnie w porządku, niezależnie od niektórych wyjątkowo podejrzanych odczytów liniowych przez część dodatkowych elementów. Podpisy z uszami na tkaninie są pełne błędnie aktualnego amerykańskiego slangu i wulgaryzmów.

800
800
800
800
800
800
800
No links available
No downloads available

Related movies